Vanaf ongeveer een uur geleden doet mijn toetsenbord raar. Als ik de capslock inschakel gaat hij gewoon normaal aan, maar als ik hem dan weer uit wil schakelen en de caps-locktoets indruk blijft hij aanstaan. Het betreffende toetsenbord is een Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Keyboard op een andere usb-poort aansluiten
- In Apparaatbeheer het apparaat verwijderd en toen opnieuw opgestart om te kijken of het aan de driver lag
- gekeken of de capslock of shift-toets ingedrukt bleef zitten, was niet het geval
- gekeken of er kruimels of andere troep in zat, maar kon niks vinden en hoorde ook niks bewegen toen ik het toetsenbord op zn kop hield en even geschud had.
Via google heb ik niks relevants kunnen vinden, omdat ik dan alleen maar forums vind met opmerkingen van moderators of sommige mensen minder hoofdletters willen gebruiken in posts ("Is je capslock soms kapot?" en dat soort dingen)
Weet iemand waar het nog meer aan kan liggen?
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Keyboard op een andere usb-poort aansluiten
- In Apparaatbeheer het apparaat verwijderd en toen opnieuw opgestart om te kijken of het aan de driver lag
- gekeken of de capslock of shift-toets ingedrukt bleef zitten, was niet het geval
- gekeken of er kruimels of andere troep in zat, maar kon niks vinden en hoorde ook niks bewegen toen ik het toetsenbord op zn kop hield en even geschud had.
Via google heb ik niks relevants kunnen vinden, omdat ik dan alleen maar forums vind met opmerkingen van moderators of sommige mensen minder hoofdletters willen gebruiken in posts ("Is je capslock soms kapot?" en dat soort dingen)
Weet iemand waar het nog meer aan kan liggen?
AMD Ryzen 7 5800X, MSI X570 Gaming Edge Wifi, MSI GeForce RTX 3070 Gaming X TRIO, 2x 16GB G.Skill DDR4-3600, Samsung 970