goede avond
ik heb een probleempje met mn externe hard disk
het is een 250g lacie porsche usb 2.0
tijd terug was de behuizing kapot (usb aan de binnenkant)
dus heb ik em in een nieuw kastje gedaan
tijdje leuk heeftie meegedaan
maar nu het volgende probleem
ik sluit hem aan
DINGDONG binnen
dan geeft hij hem aan met de naam (f: station) terwijl hij normaal gesproken onder een zelf gegeven naam tevoorschijn komt.
dan gebeurt er niks (vaak gaat mn systeem ook op freeze ff en zodra ik em uit zet gaat alles weer lopen)
en als ik dan op station f klik komt meneer zandloper oneindig in beeld
en soms komt automatisch afspelen in beeld maar vind niks
en soms de melding: f\: is niet toegankelijk, kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een i/o apparaat
dus ik kan er niet in
wie kent dit probleem en is dit weer op te lossen door een nieuw kastje bijvoorbeeld?
er staan bestanden op die ik morgen avond MOET hebben...dus wie weet de snelste oplossing
bedankt alvast en ik h oop dat ik hier iets verder kom....
ik heb een probleempje met mn externe hard disk
het is een 250g lacie porsche usb 2.0
tijd terug was de behuizing kapot (usb aan de binnenkant)
dus heb ik em in een nieuw kastje gedaan
tijdje leuk heeftie meegedaan
maar nu het volgende probleem
ik sluit hem aan
DINGDONG binnen
dan geeft hij hem aan met de naam (f: station) terwijl hij normaal gesproken onder een zelf gegeven naam tevoorschijn komt.
dan gebeurt er niks (vaak gaat mn systeem ook op freeze ff en zodra ik em uit zet gaat alles weer lopen)
en als ik dan op station f klik komt meneer zandloper oneindig in beeld
en soms komt automatisch afspelen in beeld maar vind niks
en soms de melding: f\: is niet toegankelijk, kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een i/o apparaat
dus ik kan er niet in
wie kent dit probleem en is dit weer op te lossen door een nieuw kastje bijvoorbeeld?
er staan bestanden op die ik morgen avond MOET hebben...dus wie weet de snelste oplossing
bedankt alvast en ik h oop dat ik hier iets verder kom....