Toon posts:

verbinding dramatisch slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas kan ik de eerder genoemde klacht mbt slechte verbindingen van harte onderstrepen. Ik woon in regio Rotterdam.
En twee jaar lang zonder problemen gebruik gemaakt van Speedlinq, maar de afgelopen 1,5 - 2 maanden is de verbinding DRAMATISCH slecht. Overdag gaat het wel, maar nagenoeg alle avonden is er geen of een erg langzame verbinding. Ook in het weekend is het dramatisch. Speedlinq helpdesk is niet te bereiken door enorme wachttijden. Ik wordt op deze manier gedwongen van provider te wisselen. Speedlinq....begin er niet aan....Max

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heb soortgelijke problemen met Speedlinq.. Maar heb ook veel disconnects*, weet iemand hoe dat programma heet waarmee je je Speedtouch (780) wat kan tweaken ? Dus die instellingen wijzigen wanneer die opnieuw de lijn op gaat zetten enzo :)

*xDSL linestate down
IEFtm: bedoel je DMT v7.32 van de DMT website ?
Thx :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door Glashelder op 08-06-2007 00:10 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Beetje hopeloze topic, aangezien je niet eens voor 100% zeker weet waar de lage snelheid aan ligt.. Voor hetzelfde geval heb je allerlei rommel programma's op je PC runnen die je internetverbinding dichttrekken....

ps. wat is precies je doel van dit topic?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 21:02 ]

Verwijderd

Volgens mij moet dit eerder een reactie zijn op het centrale Speedlinq topic ipv een los topic, aangezien er geen probleem is aangegeven, geen door de TS ondernomen handelingen en geen gewenste situatie ?

En ik weet niet wanneer jij altijd met hun belt, maar de 2x dat ik contact met hun heb opgenomen vorige week had ik direct iemand aan de lijn ?

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:59:
Helaas kan ik de eerder genoemde klacht mbt slechte verbindingen van harte onderstrepen. Ik woon in regio Rotterdam.
En twee jaar lang zonder problemen gebruik gemaakt van Speedlinq, maar de afgelopen 1,5 - 2 maanden is de verbinding DRAMATISCH slecht. Overdag gaat het wel, maar nagenoeg alle avonden is er geen of een erg langzame verbinding. Ook in het weekend is het dramatisch. Speedlinq helpdesk is niet te bereiken door enorme wachttijden. Ik wordt op deze manier gedwongen van provider te wisselen. Speedlinq....begin er niet aan....Max
Wat wil je precies met dit topic bereiken ?
Het probleem oplossen door het te onderzoeken ? (dan is meer info erg handig)
Overbrengen dat Speedlinq slecht is ? (dan is je mening nu overgebracht.)

Met andere woorden: wat is het doel?
Glashelder schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:01:
Heb soortgelijke problemen met Speedlinq.. Maar heb ook veel disconnects*, weet iemand hoe dat programma heet waarmee je je Speedtouch (780) wat kan tweaken ? Dus die instellingen wijzigen wanneer die opnieuw de lijn op gaat zetten enzo :)

*xDSL linestate down
bedoel je DMT v7.32 van de DMT website ?

[ Voor 57% gewijzigd door IEF op 07-06-2007 22:16 ]