Ik probeer een array uit nusoap te lezen.
Ik heb verschillende voorbeelden gezien, en dingen na gevraagd alleen kan niet zien wat ik fout doe?
Een gewone string ophalen is geen probleem!
Dit is mijn code
Deze code krijg ik van visual studio
ik hoef geen werkende voorbeelden, een tip waar ik moet zoeken hoe ik het moet oplossen zou al top zijn!
alvast bedankt!
Ik heb verschillende voorbeelden gezien, en dingen na gevraagd alleen kan niet zien wat ik fout doe?
Een gewone string ophalen is geen probleem!
Dit is mijn code
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| { // SOAP OPSTARTEN! ontwikkeling.easy2editwsdl proxy = new ontwikkeling.easy2editwsdl(); // CONTROLLEREN OF GEBRUIKERSNAAM EN WACHTWOORD ZIJN INGEVULD! if (username.Text == "") { // GEBRUIKERSNAAM IS NIET INGEVULD! MessageBox.Show("Gebruikersnaam is niet ingevuld!"); return; } else if (password.Text == "") { // WACHTWOORD IS NIET INGEVULD! MessageBox.Show("Wachtwoord is niet ingevuld!"); return; } else { // DEFINEREN VAN results STRING object results; // GEGEVENS VAN soap_testsoap OPHALEN ontwikkeling.getrelations users = proxy.soap_getrelations(username.Text, password.Text, "stephan"); foreach (ontwikkeling.getrelations user in users) { // MessageBox.Show(user.login); } } } |
Deze code krijg ik van visual studio
code:
1
| Error 1 foreach statement cannot operate on variables of type 'SoapTest.ontwikkeling.getrelations' because 'SoapTest.ontwikkeling.getrelations' does not contain a public definition for 'GetEnumerator' C:\Documents and Settings\stephan\My Documents\Visual Studio 2005\Projects\SoapTest\SoapTest\Form1.cs 112 17 SoapTest |
ik hoef geen werkende voorbeelden, een tip waar ik moet zoeken hoe ik het moet oplossen zou al top zijn!
alvast bedankt!