Toon posts:

[Office 2007] niet voor de huidige gebruiker

Pagina: 1
Acties:
  • 793 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste (mede-) tweakers,

Ik heb afgelopen week wat gedonder gehad met mijn computer waarna ik wat heb lopen rommelen met het de-instaleren en dat soort dingen meer.
Toen ik daarna mijn Outlook opstarte kreeg ik de volgende foutmelding binnen:
Microsoft Outlook is niet voor de huidige gebruiker geïnstalleerd. Voer Setup uit om de toepassing te installeren.
Ik heb deze foutmelding al gegoogled en op het forum gezocht maar kon enkel oplossingen voor Office 2003 en Express vinden. Ik heb hem opnieuw geinstalleerd wat niets heeft uitgehaald.
Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

De volgende oplossing werkte bij mij:

- maak een tijdelijk gebruikers account aan met admin rechten
- open met dit account alle office programma's
- exporteer de 'office' sleutel onder HKEY_CURRENT_USER uit het register
- meld je af en meld je opnieuw aan onder je eigen account
- importeer de zojuist geëxporteerde sleutel
- maak een vreugdedansje

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je topic past beter in Officesuites en -software, daarom ga ik het daar even heen verplaatsen :)

CSA > OFF

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik kick dit topic even omhoog omdat ik sinds een week met hetzelfde probleem zit.

Op internet kan ik alleen bovengenoemde oplossing vinden of oplossingen voor andere office versies, zelfde als de TS dus... Maar helaas werkt de fix in dit topic niet voor me, reinstall wil niet baten, user account wil niet baten, alleen runnen als administrator werkt, maar dat is zeer onpraktisch

Ik draai het op Vista 64bit met alle updates. Ik denk zelf dat het daar aan ligt, want toen ik m'n pc 2 weken geleden net opnieuw had geinstalleerd kon ik wel gewoon nog office draaien. Sinds een dag of 4 niet meer.

For the sake of argument, heb ik office zowel zonder als met SP1 opnieuw erop gezet om uit te sluiten dat het daaraan ligt. Geen verschil dus...

Is dit toch gewoon een nieuwe bug voor vista/office of zie ik nog iets over het hoofd?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!