Toon posts:

Xbox <> pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net XBMC geinstalleerd op mijn xbox. Deze is nu middels cross cable met mijn router verbonden. Nu probeer ik vanaf mijn xbox naar gesharede mappen te komen, maar dat wil niet.

Ik kan wel pingen en ftp'en naar mijn xbox.
Verder heb ik de werkgroepen gelijk gezet, DHCP e.d. klopt allemaal. Ik 'zie' de xbox verder ook niet tussen de netwerklocaties staan.

Wie kan mij helpen?

Groet,

Bart

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03 20:12
Het algemeen beleid #groeten

Een cross cable? Probeer eens een straight.

Tussen de netwerklocaties zal je hem niet vinden want hij is alleen via ftp te benaderen. (Dit moet je wel eerst instellen)

Kijk anders eerst even op XBox Scene: http://www.xbox-scene.com/

Staat veel uitgelegt.

Verwijderd

-edit-

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 18:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ah, ok. Tijdje niet geweest.
SyphOn schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:17:
Een cross cable? Probeer eens een straight.
Maakt niet uit bij verbinden naar een router dacht ik? Ik kan m tenslotte wel pingen/ftp'en.
SyphOn schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:17:
Tussen de netwerklocaties zal je hem niet vinden want hij is alleen via ftp te benaderen. (Dit moet je wel eerst instellen)
Ok. Dus de enige methode om af te spelen bestanden niet te hoeven uploaden, is door de xtml file naar de gesharede map te laten wijzen... Of is er wel een andere methode.

Geen groet.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:35:
[...]

Ah, ok. Tijdje niet geweest.

[...]

Maakt niet uit bij verbinden naar een router dacht ik? Ik kan m tenslotte wel pingen/ftp'en.

[...]

Ok. Dus de enige methode om af te spelen bestanden niet te hoeven uploaden, is door de xtml file naar de gesharede map te laten wijzen... Of is er wel een andere methode.

Geen groet.
Bij sommige routers/switches maakt het niet uit of je een straight of crossed ca ble gebruikt (auto-detect), maar de meesten kennen deze techniek niet. Vooral de wat simpelere apparaten.
Dus, gewoon straight gebruiken ;)

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03 20:12
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:35:

Geen groet.
Nee kan alleen op die manier :)
Pagina: 1