De asus eee pc 701 (aka de $200 laptop) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 92.960 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 233087

CLB schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:28:
Bij de 349,- was er ook al sprake van November hoor!
Mijn fout |:( , niet goed nagekeken... Je hebt gelijk....

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 233087 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:19:
Het is inderdaad een mooie prijs...

Volgens mij is onder de nieuwe prijs ook veranderd (datum van uitlevering, was medio oktober volgens mij.....):
Nu staat er opeens weer Januari 2008!

link

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

)(*#@$(*@!#($*#@!()*)(*#$)(*#@$)( :')

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 125123

Prijs is ook al weer terug verhoogd :D
Naar €349

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:03
Lekker dan, ik heb net op tijd besteld voor 292,-....al vrees ik dat ik hem waarschijnlijk toch niet voor die prijs zal krijgen zelfs al heb ik een orderbevestiging per e-mail:+ Als ik de link aanklik wordt ook de prijs van 349,- genoemd bij de order :>

[ Voor 32% gewijzigd door objectief2 op 27-09-2007 14:59 ]

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:33

XanderDrake

Build the future!

Drie opmerkingen:

1. Damn It -O-
2. Onze insider-bron klopt *O*
3. Ik ga mooi wachten tot Menlow >:)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hehe ik heb ook 292 :P Maarja, heb er nog niet echt vertrouwen in :+

Blijkt trouwens wel hoe uniek dit ding is, want normaal zou ik zo'n lange wachttijd niet accepteren en had ik allang iets anders gekocht. Maar er is geen alternatief (althans, tegen een redelijke prijs), dus ik zal moeten wachten :/

• st18
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 10:31
Dan zal er bij MCDOS ook wel iets bekend zijn geworden op de site waarschijnlijk over de levertijd. Ik weet niet meer wie die toegang daartoe had laatst.

st18 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:02:
Dan zal er bij MCDOS ook wel iets bekend zijn geworden op de site waarschijnlijk over de levertijd. Ik weet niet meer wie die toegang daartoe had laatst.
Zie dit:
supersatan schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:34:
Distributeur McDOS heeft inmiddels de EEE PC 701 op de prijslijst staan voor € 259 excl. BTW.
Helaas melden zij ook nog geen levertijd.
@ Supersatan heb je misschien nu wat meer informatie ?
Want informatique gaat hem niet voor niks even een tijdelijke prijsverlaging geven.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als ze nu nog vaker gaan uitstellen, dan lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat een ander fabrikant er met de primeur en de bijzonderheid ervandoor gaat. Ik zie de vele copycats in China al hard aan het werk. :)

Positief is wel dat de fabrikanten merken dat er duidelijk behoefte is aan dit soort producten.

• Palomar
  • Niet online
Geachte klant,

U heeft bij ons een Asus Eee 701 PC in bestelling staan. Helaas is er een verkeerde prijs op de website gecommuniceerd. Er stond een prijs voorlopige van € 292,- op de website, dit was echter een ex.BTW prijs. De voorlopige prijs hoort €349 incl.BTW te zijn. Uw order is aangepast naar de nieuwe prijs. Indien u aan de hand van deze prijs uw order wil annuleren is dit uiteraard mogelijk. Excuses voor het ongemak.

Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,
Informatique computers en componenten BV
helaasch ;)

Al laat ik hem nog wel gewoon staan voor 349. Mocht ie ooit nog uitkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 27-09-2007 15:27 ]

Anoniem: 234202

Ik heb de 701 - 4gb besteld bij PCS. Zie http://www.pcscomputers.nl/webshop/index.php

Anoniem: 234435

1 post!

ben benieuwd of pcs te vertrouwen is. Er staat in de rechterkolom dat de eee pc 700 en 701 de meest verkochte artikelen zijn...en iets zegt me dat ze die dingen nog niet verkopen.. :P

• Palomar
  • Niet online
ja, ze vermelden zelfs dat ze het ding kado doen bij een onderhoudscontract :Z Hoezo voorbarig.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Dapper. Die "verkopen" hem al sinds Mei ofzo.

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
@ Supersatan heb je misschien nu wat meer informatie ?
Want informatique gaat hem niet voor niks even een tijdelijke prijsverlaging geven.
McDOS heeft 'm weer van de site verwijderd.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Damn! :|
hus, it decided to add Linux-based software applications to the Eee PCs. This is the major reason the company is pushing back the launch of the products, said the company.
Ship dat ding gewoon met de huidige apps en alles wat je later toe wil voegen laat je mensen downloaden! Imo een kutsmoes, dus.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skelt0r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08-2024
Punksmurf schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:51:

Damn! :|

Ship dat ding gewoon met de huidige apps en alles wat je later toe wil voegen laat je mensen downloaden! Imo een kutsmoes, dus.
Ik snap dat ze het makkelijk willen houden voor een hoop mensen, één van de E's staat immers voor Easy... Ik vraag me echter wel af hoe ze dat willen doen dan, nog even software toevoegen. Hebben ze de SSD's soms nog niet toegevoegd in de reeds geproduceerde modellen?

Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Skelt0r schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:46:
[...]

Ik snap dat ze het makkelijk willen houden voor een hoop mensen, één van de E's staat immers voor Easy... Ik vraag me echter wel af hoe ze dat willen doen dan, nog even software toevoegen. Hebben ze de SSD's soms nog niet toegevoegd in de reeds geproduceerde modellen?
Je hebt toch geen SSD daarvoor nodig? Programma's kunnen ze ook nog via USB/het netwerk erop zetten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Skelt0r schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:46:
[...]

Ik bedoelde meer dat hij eerst blijkbaar goed genoeg maar nu er enthousiast op gereageerd wordt is het niet goed genoeg meer...?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer een update:

Nog meer foto's en een groene versie.

http://www.eeeuser.com/20...views-and-a-green-eee-pc/

Lees net op EeeUser.com dat er al mensen zijn die hem in bezit hebben !!!
Hij komt dichtbij.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 01-10-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Beetje offtopic: De mediamarkt heeft vanaf vandaag de Packard Bell Easynote XS voor 599 in de aanbieding:

- Via C7-M 1.2Ghz
- 30GB HD
- 1GB RAM
- 7"TFT
- 950gram
- BT, wifi, webcam etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom heb ik ook een link gepost :+
Bij dat artikel op de frontpage van EeeUser.com staan nog een paar links met hele mooi foto's.

Ik denk nu dat je wel gewoon normaal office werkzaamheden erop kan uitvoeren. (School verslagen e.d.)
OpenOffice ziet er goed uit, bijna zo goed als op me 15,4" laptop. Alleen het werkblad is kleiner.
ehuurman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:05:
Beetje offtopic: De mediamarkt heeft vanaf vandaag de Packard Bell Easynote XS voor 599 in de aanbieding:

- Via C7-M 1.2Ghz
- 30GB HD
- 1GB RAM
- 7"TFT
- 950gram
- BT, wifi, webcam etc.
Vind het niet echt off-topic :o
Welke Mediamarkt ? Of is het landelijk ?

Ik ga vandaag is kijken bij Mediamarkt Almere. (Alleen kijken)
Ga toch liever voor de Eee Pc, i.v.m. SSD.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 01-10-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Die PB staat iig wel in de landelijke flyer (op hun site). Ik vind hem ook wel interessant, dus ik ga ook wel even kijken hoe ie er in het echt uitziet. Alleen vind ik de eeepc qua prijs (en vormgeving misschien) wel wat aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had laatst bij MM de flybook gezien. Volgens mij krijgt de Asus ongeveer dezelfde toetsenbord. Dat is wel echt klein! (toetsen zijn klein) Maar voor iemand als 17 jaar oud (ik) is het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

/me MensionXL ruikt een zuinige server en msn apparaat :7 (In de eee pc)
Palomar schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:13:
Die PB staat iig wel in de landelijke flyer (op hun site). Ik vind hem ook wel interessant, dus ik ga ook wel even kijken hoe ie er in het echt uitziet. Alleen vind ik de eeepc qua prijs (en vormgeving misschien) wel wat aantrekkelijker.
Nog goedkoper:

http://www.alternate.nl/h...1065180&showTechData=true

Maarja, ik ga ook liever voor SSD en een iets kleiner scherm, lijkt me toch handiger. :)

[ Voor 88% gewijzigd door MensionXL op 01-10-2007 16:00 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MensionXL schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:56:
/me MensionXL ruikt een zuinige server en msn apparaat :7 (In de eee pc)

[...]

Nog goedkoper:

http://www.alternate.nl/h...1065180&showTechData=true

Maarja, ik ga ook liever voor SSD en een iets kleiner scherm, lijkt me toch handiger. :)
Slaat nergens op, die Packard Bell heeft ongeveer de zelfde grootte enige verschillen zijn windows XP standaard & standaard 30GB HDD.

Die Acer is gewoon een Cheap-Ass laptop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 125123 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:01:
[...]

Slaat nergens op, die Packard Bell heeft ongeveer de zelfde grootte enige verschillen zijn windows XP standaard & standaard 30GB HDD.

Die Acer is gewoon een Cheap-Ass laptop 8)
Wat jij zegt slaat gewoon nergens op. Het zijn gewoon 2 verschillende pc's; en Acer is heus niet cheap-ass.

1> PB is duurder, er zit een brakke VIA CPU in, 30GB HDD, maar wel een klein scherm (als dat een voordeel genoemd mag worden :P).

2> Acer is goedkoper, snellere CPU, 80GB HDD, groter scherm (ligt aan je voorkeur).

Maar om nou te zeggen dat Acer cheap-ass is, nah. Onderbouw je mening dan teminste. :/

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
Palomar schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:13:
en en en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MensionXL schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:11:
[...]

Wat jij zegt slaat gewoon nergens op. Het zijn gewoon 2 verschillende pc's; en Acer is heus niet cheap-ass.

1> PB is duurder, er zit een brakke VIA CPU in, 30GB HDD, maar wel een klein scherm (als dat een voordeel genoemd mag worden :P).

2> Acer is goedkoper, snellere CPU, 80GB HDD, groter scherm (ligt aan je voorkeur).

Maar om nou te zeggen dat Acer cheap-ass is, nah. Onderbouw je mening dan teminste. :/
Ja maar de Eee Pc is ongeveer het zelfde idee als die PB, je zou nog wel is er over na kunnen denken. Maar die Acer, is gewoon een echte laptop. Terwijl de PB & Asus een Ultra portable mobile mini ding is :+ Begrijp je wat ik bedoel ?

Ik heb al een laptop, HP NX 7400 van bijna €1000. Maar een Eee Pc is anders.
Ik ga rond 5 uur dan ben ik klaar met stage :o

Slecht nieuws over de PC1001

There are reports that this model will be canceled due to overlap with ASUS's existing ultraportable notebook lineup. It may still be released under a different brand, however.

Edit: Andere feiten,
De 256MB model heeft GEEN mogelijkheden om het RAMM zelf te upgraden,
De 512MB model wel.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 01-10-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 125123 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:20:
[...]

Ja maar de Eee Pc is ongeveer het zelfde idee als die PB, je zou nog wel is er over na kunnen denken. Maar die Acer, is gewoon een echte laptop. Terwijl de PB & Asus een Ultra portable mobile mini ding is :+ Begrijp je wat ik bedoel ?

Ik heb al een laptop, HP NX 7400 van bijna €1000. Maar een Eee Pc is anders.
Ik zeg toch ook: Het zijn gewoon 2 verschillende pc's :P? En ik vermeld erbij dat Acer heus niet per definitie cheap-ass is. En ik liet je ook even zien dat die Acer in principe een betere laptop is; maar dan wel totaal anders ingericht. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

MensionXL schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:11:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://168.212.180.11/golden/ms/zlean/ti-83.jpg

Nog een tikkie compacter dan de EEE-pc, nog iets goedkoper, kan ook berekeningen uitvoeren, is energiezuiniger en er zijn meer games voor beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Ik ga rond 5 uur dan ben ik klaar met stage :o
oe oe oe! ik ben benieuwd! laat even weten hoe die is..ennuh, pics als het kan! hehehe...k zit er aan te denken om morgen ff naar arnhem te gaan om te kijken...wil echter weten of ze hem hebben staan maar als ik om de receptioniste vraag krijg ik in gesprekstoon...dus daar ga ik niet op zitten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik had deze altijd:

Afbeeldingslocatie: http://www.casio.de/press/files/973097616_CFX9850GB-Plus.jpg

Had tenminste kleurenscherm en o mensen wat heb ik daar veel games ingeprogrammeerd :9
(Battle Tank en Mario ftw)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Tja, zelfde idee? In mijn gedachte is de PB gewoon een leuke subnotebook voor een redelijke prijs (in tegenstelling tot Viao's en dergelijke rond dat formaat).
De EEE pc is ontwikkeld om grote nieuwe markten aan te boren: mensen die niet overwogen om ooit een laptop te nemen, of mensen die het wel willen maar niet het geld hebben, of simpelweg kinderen :P . Kunnen de koters ook leuk internetten zonder dat papa allemaal virussen krijgt. Met dat in hoofd is de Xandros OS geniaal :)
Slecht nieuws over de PC1001

There are reports that this model will be canceled due to overlap with ASUS's existing ultraportable notebook lineup. It may still be released under a different brand, however.
Boe Asus, Boe :(
Naja, dan maar wachten op de 9" en 8" modellen
Edit: Andere feiten,
De 256MB model heeft GEEN mogelijkheden om het RAMM zelf te upgraden,
De 512MB model wel.
OK... Dus als je een 700 hebt dan kan je geen geheugen upgraden? En bij de 701 wel?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

OMFG wat een oude troep hebben jullie :X

Wiskunde B ftw \0/ }:O

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/1374/dsc00781qv9.jpg

Ik merk wel dat dit ding moeite heeft met die lijn te tekenen, hij stresst hem vies :o

Met uiteraard Snake, Poker en Puzzlepacks erop :+

[ Voor 41% gewijzigd door MensionXL op 01-10-2007 17:38 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, mijn statement dat het een vreemde vergelijking is lijkt mij duidelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
idd...en redelijk offtopic!

maar waar blijven de foto's/reviews van de PB easynote XS die als het goed is vandaag al bij de mediamarkt ligt? (over offtopic gesproken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103336

Nog steeds 'offtopic', heeft er iemand specs gevonden van de Packard Bell Easynote XS? Zoals schermresolutie? Battery?

Zelfs op de site van PB is dat ding nergens te vinden... Lijkt me wel een leuk(en kennelijk leverbaar) alternatief voor de eee. Zou volgens online folder van de MM gaan om de XS20-005

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 103336 op 01-10-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Anoniem: 103336 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:12:
Nog steeds 'offtopic', heeft er iemand specs gevonden van de Packard Bell Easynote XS? Zoals schermresolutie? Battery?

Zelfs op de site van PB is dat ding nergens te vinden... Lijkt me wel een leuk(en kennelijk leverbaar) alternatief voor de eee. Zou volgens online folder van de MM gaan om de XS20-005
Even beter zoeken dan:

http://www.packardbell.com/?hlindex=9

Hier het persbericht (PDF):

http://www.packardbell.co...09F0/1005/PR_XS_FINAL.pdf

Voor specs: http://umpcportal.com/products/product.php?id=122

En een videoreview:

http://nl.youtube.com/watch?v=DLR8wLDFtCU

[ Voor 4% gewijzigd door donaldo op 01-10-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
die hadden we (in ieder geval ik) allemaal al gezien..maar vroeg me meer af waarom er op de nederlandse site van PB niets vermeld stond...er is mij namelijk verteld dat als ie daar op staat dat ie gewoon overal verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MM Almere : 'Geen idee we hebben hele grote leverings problemen, hij komt waarschijnlijk over 2 weken binen ' (Over die PB)

Ik heb wel even met een flybook(€2xxx) mogen "spelen" en een Sony(€2xxx).
Weet de prijzen niet meer zo 123 maar wel een paar deer duurder dan de Asus.

Flybook V5 was het volgens mij. Hij heeft een beeldscherm van 8,9" scherm (WXGA 1024x600!!). 1,2kg
Sony Sony VAIO TZ11,1" scherm en maar 1,19kg.

Ik heb ze allebij zo een 5 minuten in me hand gehad. Gewoon staan met laptop op 1 hand en met andere hand beetje werken. Ik moet zeggen dat het heerlijk is. Vooral die Sony ziet er super uit.

Wat heeft dit nou te maken met onze Asus ?
- Nou de Asus weegt 890 gram. En heeft ongeveer een evengroot toetsenbord als de Flybook. Ik vind dat het wel te gebruiken is. Alleen de asus heeft een iets grotere behuizing (door die speakers).
Als de Asus uit is kan je hem wel gewoon als een "op de hand laptop" gebruiken i.p.v. laptop op schoot. (als je van het gewicht uit gaat)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 01-10-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Wel klasse van Packard Bell... liggen gewoon in de winkel voor 599,-

en Asus maar bombarie maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribbekassie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 07:52
Naar aanleiding van de folder vanochtend verwachtingsvol naar de MM in Alkmaar getogen om de PB XS te bekijken maar die was nergens te bekennen.
Navraag bleek dat deze niet was geleverd.
Wanneer dat wel zou gebeuren was onbekend en zeer onduidelijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed dat je dat zegt :P ik wou er morgen ff langsgaan om m te bekijken :P

heeft MM Alkmaar wel vaak trouwens O_o

De Via Nanobook is wel erg aantrekkelijk door GPS en BT, misschien spaar ik wel door.. :P de layout vind ik minder mooi dan de eeepc en de PB...maar t gaat m om functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 234435 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:25:
De Via Nanobook is wel erg aantrekkelijk door GPS en BT, misschien spaar ik wel door.
Waar wordt die verkocht?
Ik dacht dat dat alleen een reference design was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta bekend om het Eerst roepen en Dan denken.

ff gezocht, dit gevonden:

"The VIA NanoBook is slated to go on sale for $599 this September in Europe"

Bron!

maar verbeter me, ik maak vaker fouten.

EDIT: voorderest niet gezien waar ie te koop is.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 234435 op 01-10-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234435 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:04:
Ik sta bekend om het Eerst roepen en Dan denken.

ff gezocht, dit gevonden:

Bron!

maar verbeter me, ik maak vaker fouten.

EDIT: voorderest niet gezien waar ie te koop is.. :P
Als je zo denkt dan was nu de Eee Pc bij de Dynabyte/media markt ook al te koop :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-06 12:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

MensionXL schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:35:
OMFG wat een oude troep hebben jullie :X

Wiskunde B ftw \0/ }:O

Met uiteraard Snake, Poker en Puzzlepacks erop :+
TI-84 Plus Silver Edition met 1.5MB geheugen zul je bedoelen.

Mario FTW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMarcus schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:16:
[...]

TI-84 Plus Silver Edition met 1.5MB geheugen zul je bedoelen.

Mario FTW :+
Mijn PSP heeft nog meer geheugen :+
+ nog 4GB aan externe opslag :D Nu jij weer. haha

uhm spelen op de Eee Pc kan ook zie filmpjes bij een van de vorige linkjes. www.eeeuser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

wow, we schieten heeeeel hard offtopic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 234435 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:04:
Ja ik begrijp dat wel, ik denk dat ze bedoelen: De versies van fabrikanten die de Via Nanobook als design gebruiken, zullen vanaf september in de winkel liggen.

Via is volgens mij alleen processor fabrikant, die een reference desing heeft gemaakt. Vandaar ook dat die Nanobook in dat filmpje zo'n vreemde aluminium finish heeft.

Maar goed ik ben lekker aan het speculeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Philflow schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:36:
[...]

Ja ik begrijp dat wel, ik denk dat ze bedoelen: De versies van fabrikanten die de Via Nanobook als design gebruiken, zullen vanaf september in de winkel liggen.

Via is volgens mij alleen processor fabrikant, die een reference desing heeft gemaakt. Vandaar ook dat die Nanobook in dat filmpje zo'n vreemde aluminium finish heeft.

Maar goed ik ben lekker aan het speculeren. :P
Nu begrijp ik hem ook :*)

Dat betekend dat er nog meer versies uit komen i.p.v. een PB. Welke merken hebben ook iets gepland ?

Concurentie is goed, veel keus betekent meestal sneller lagere prijzen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
ribbekassie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:18:
Naar aanleiding van de folder vanochtend verwachtingsvol naar de MM in Alkmaar getogen om de PB XS te bekijken maar die was nergens te bekennen.
Navraag bleek dat deze niet was geleverd.
Wanneer dat wel zou gebeuren was onbekend en zeer onduidelijk. 8)7
leuk...ik stond gister dus in arnhem toen ik dit te horen kreeg...van te voren nog opgebeld: nee alles in de folder is voldoende op voorraad...voor nix naar arnhem gereden...ze zeiden echter wel dat ze verwachten dat ie eind deze week komt..dus ben benieuwd...

maar die via is idd het reference design, en deze zal voor de usa markt released worden...europa moet het met de PB versie doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

0uTsIdEr84 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:59:
maar die via is idd het reference design, en deze zal voor de usa markt released worden...europa moet het met de PB versie doen...
Zolang de prijs maar goed is :)

Is er trouwens geen topic voor de Nanobook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://eeepc.asus.com/
Hele website is vernieuwd !

Models:
- 700
- 701
- 801

Update:
Niemand interesse :'(

[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-10-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 125123 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:25:
http://eeepc.asus.com/
Hele website is vernieuwd !

Models:
- 700
- 701
- 801
Waar zie je dat dan? Ik zie alleen de 701. Trouwens wel een slechte website voor een bedrijf als Asus.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:33:
[...]

Waar zie je dat dan? Ik zie alleen de 701. Trouwens wel een slechte website voor een bedrijf als Asus.
Ze zijn op dit moment nog mee bezig denk ik dan,

Klik service -> FAQ ->
selecteer Eee PC bij de products -> Eee PC Series -> tadaa 700, 701 en 801 als model !

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
XanderDrake schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:20:
[...]

Zolang de prijs maar goed is :)

ik zou zeggen: begin er een ;) Denk dat hier ook best veel interesse in is. Vooral aangezien de asus nog wel even uitblijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 07:01

4play

-Nintendo- fan

Ik was ook verast door de nanobook in de MM folder.. had meer iets van waar is mijn pinpas ik ga em ophalen...

maar ik ben verstandig (hoop ik) ik wacht nog even tot ik em helemaal heb bevoelt en besnuffelt. Dan pas ga ik een afweging maken tussen de EEE en de nanobook die nano heb weer als voordeel dat er gewoon XP opstaat zonder gedoe...

Maar er zit weer een 20 GB HD in wat em weer minder schokbestendig maakt en dus minder "meeneembaar" voor school

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232842

Ik heb pas gister middag de EEEpc ontdekt en heb er meteen eentje besteld bij PCScomputers.

Is er nou al iets bekend wanneer de eee verkrijgbaar is in NL? Ik heb hen van morgene een mailtje gestuurd maar nog niks ontvange. Ik heb ook meteen gevraagd wanneer er keus gemaakt kan worden tuseen zwart en wit. Ik heb gelezen dat veel mensen het een probleem vinden dat de disk maar 4 Gb is, maar externe disks zijn nu zo klein en goedkoop, dat ik het helemaal geen probleem vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:03
Volgens mij zit hier iemand heimelijk voor PSC-computers te adverteren ofzo. De persoon hierboven heeft net als de vorige ook een firstpost met een verwijzing naar die webshop erin. Excuses als het te goeder trouw is, maar opvallend is het wel. De webshop heeft geen enkele shopsurvey en binnen 3 dagen zijn er 2 mensen met een firstpost die hem daar besteld hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4play schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:59:
Ik was ook verast door de nanobook in de MM folder.. had meer iets van waar is mijn pinpas ik ga em ophalen...

maar ik ben verstandig (hoop ik) ik wacht nog even tot ik em helemaal heb bevoelt en besnuffelt. Dan pas ga ik een afweging maken tussen de EEE en de nanobook die nano heb weer als voordeel dat er gewoon XP opstaat zonder gedoe...

Maar er zit weer een 20 GB HD in wat em weer minder schokbestendig maakt en dus minder "meeneembaar" voor school
uuuh zover ik weet is het een 30GB HDD, ik neem altijd een 15,4" laptop mee. Al 1 jaar gedaan zonder problemen. Daar zit een 80GB Hardeschijf in, die altijd nog werkt.
objectief2 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:09:
Volgens mij zit hier iemand heimelijk voor PSC-computers te adverteren ofzo. De persoon hierboven heeft net als de vorige ook een firstpost met een verwijzing naar die webshop erin. Excuses als het te goeder trouw is, maar opvallend is het wel. De webshop heeft geen enkele shopsurvey en binnen 3 dagen zijn er 2 mensen met een firstpost die hem daar besteld hebben 8)
Nu je het zegt. Haha kan een MOD na gaan of het echt zo is ?
IP adres info e.d. |:(

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-10-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk dan naar de joindate. Ik heb verder nergens kunnen vinden waar ik er eentje heb kunnen bestellen op preorder. Maar ik begrijp je conclusie wel. Ik wil gewoon erg graag een eepc hebben (2 trouwens)

Ik begrijp overgens niet waarom zo weinig plekken hem adverteren. Als ik iets terug hoor van ze zal ik het wel medelen, maar niet ter advertentie. De mensen op dit forum willen gewoon een eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

objectief2 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:09:
De persoon hierboven heeft net als de vorige ook een firstpost met een verwijzing naar die webshop erin. Excuses als het te goeder trouw is, maar opvallend is het wel. De webshop heeft geen enkele shopsurvey en binnen 3 dagen zijn er 2 mensen met een firstpost die hem daar besteld hebben 8)
Zeer scherp opgemerkt. Ik vermoed dat je volledig gelijk hebt. Dat soort first posts zijn altijd verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

XanderDrake schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:20:
[...]
Geen aparte voor de Nanobook nog. Wel voor:
De 7 tot 11 inch subnotebook markt.

Daar past ie goed bij, kunnen we het hier weer ontopic houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Die is Dinsdag 11 september 2007 dat zegt dus weinig.

Maar goed ik heb er zelf ook een besteld 3 maanden geleden bij PCS. Maar volgens mij is het allemaal onzin.

Vooral het feit dat ze nog steeds een prijs van €199.00 hebben staan maakt het in mijn ogen weinig geloofwaardig.

[ Voor 15% gewijzigd door Philflow op 02-10-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er zelf ook weinig vertrouwen in. Ik heb ook op eBay gekeken en daar zijn ze ook alleen op preorder verkrijgbaar, voor een stuk meer, dus dat is een extra reden.

Apart dat jullie zo achterdochtig doen terwijl ik geen advertentie maakte. Ik heb alleen gezegd waar ik een order gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Het is gewoon verdacht ofwel erg toevallig dat je dat in je eerste post doet.
Maar goed misschien ben je ter goeder trouw, in dat geval excuses.

[ Voor 30% gewijzigd door Philflow op 02-10-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233108

Omg na al dat lange wachten en speculeren slaat de paranoia hier toe :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klik

Wel kijken, is de moeite waard !!

Okej, vraagje:
Wat zijn dit voor bestanden:
http://update.eeepc.asus.com/p701/pool/

Met mijn huidige Linux kennis lijken het debian packages?

Staat het complete OS online ofzo :S

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-10-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Zal wel een soort repository zijn om online apps te kunnen installeren en te updaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 02-10-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 125123 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:21:
Met mijn huidige Linux kennis lijken het debian packages?
Debian heeft inderdaad ook zulke packages. Zou leuk zijn als er Debian op draait :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:44:
[...]

Debian heeft inderdaad ook zulke packages. Zou leuk zijn als er Debian op draait :)
Hij draait een aangepaste versie van Xandros. Is dat niet op Debian gebasseerd ?

edit:
Ja,

Core Technology

* Linux kernel upgraded to version 2.6.15 or higher
* Compliant with the Linux Standard Base (LSB)
* Based on the DCC Alliance standards-based Debian core
* glibc 2.3.2, gcc 3.3.5
* X Windows System 6.9.0
* KDE 3.4.2 Xandros Enhanced

http://www.xandros.com/products/home/home_edition/specs.html

Als je goed kijkt naar de packages, zie je er van alles tussen zitten. O.a. lib van bluetooth.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-10-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb deze gadget ook besteld bij informatique.
Echt indrukwekkend zou het zijn als er gnome-mobile op gaat draaien (ubuntu mobile?).
Ik ben geen voorstander van KDE..Ben wel erg blij dat asus het een linux-compatible systeem maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

ik probeer wanhopig te ontdekken hoe geod/slecht dit machientje zal zijn met het spelen van een incidenteel spelletje ;P

zie ik tussen de binaries staan

[ ] planetpenguin-racer-data_0.3.1-8_all.deb 07-Aug-2007 20:03 6.2M
[ ] planetpenguin-racer_0.3.1-8_i386.deb 07-Aug-2007 20:03 279K

die is toch wel redelijk zwaar kwa grafisch (openGL enzo) dus dat geeft me hoop over de 701 kwa 3d mogelijkheden... een scherm van 800x480 is ook niet zoveel render ruimte natuurlijk maartoch...

Ik blijf erbij dat het wel eens een grote "nerd linux geek" hit kan worden als er veel verkocht gaan worden...

Als mensen speciale software gaan maken die optimaal gebruik maakt van de 800x480 resolutie dan kan dat nog wel eens dolle pret gaan worden...

Afbeeldingslocatie: http://www.linperial.com/communities/forums/users/?q=system/files&file=images/ppracer-0.5.preview.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ppracer is hartstikke oud man ;) Neem aan dat dat idd wel draait op het apparaatje. Verder erg kiddy dus ik verwacht niet dat het zo'n 'nerd linux geek' hit gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

het spel niet maar het apparaat zelf wel..

Ik verwacht dat juist omdat het zon cheap ding is en er best heel veel mee kan (voor dat geld) en veel mensen/groepen zijn die custom software maken (open engine spellen van Doom, quake, Duke 3d die 2d point 'n click spellen, mame enz enz.) ik denk dat er veel versies komen speciaal voor de EEE. ZVeel soatware zal niet lekker werken op het kleine schermpje maar met aanpassingen wel. En juist dat aanpassen laten draaien op een systeem dat er eigelijk niet voor bedoeld is maakt het een echte "nerd linux geek" hit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe foto's :
http://www.blogeee.net/?p=155

Nu je toch bezig bent, KLIK

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 03-10-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Volgens mij kan je zonder problemen UT:99 en Q3A spelen op de 70*. Niet echt waar de laptop voor bedoelt is, maar wel lek om te kunnen.

Fudzilla denkt dat de levering van EEE's zeer binnenkort gaan plaats vinden. Mede dankzij het online zijn van de support en productwebsite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UT zou geweldig zijn als dat goed draait. Draaide heel goed op mijn P3 700 met 256Mb.

Zou Office 2007 werken? Dat is uit eindelijk het enige waar ik de EEE echt voor hebben wil.

Ik heb nogsteeds niet gehoord van PCS qua relese data.

Helaas denk ik dat het inderdaad later gaat worden als oktober/november. Op eBay is er ook nog geen indicatie datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 13:07
Anoniem: 232842 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:51:
UT zou geweldig zijn als dat goed draait. Draaide heel goed op mijn P3 700 met 256Mb.

Zou Office 2007 werken? Dat is uit eindelijk het enige waar ik de EEE echt voor hebben wil.

Ik heb nogsteeds niet gehoord van PCS qua relese data.

Helaas denk ik dat het inderdaad later gaat worden als oktober/november. Op eBay is er ook nog geen indicatie datum.
office wekt natuurlijk prima :) dat werk op een pentium 2 al goed. Het enige is dat je dan wel windows XP moet installeren. en op 4gb.. blijft er dan denk ik net niet genoeg ruimte over voor office 2007..

[ Voor 0% gewijzigd door Ruler-Nrg op 03-10-2007 14:57 . Reden: spelvouten ]

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UIk zie die 4Gb wel zitten. Je moet iets vorozichtereg zijn met je gebruik, maar met een externe disk (een hele kleine) of een flash card is het prima. Windows XP SP2 met basics is toch niet meer als 1.5Gb? Office max 1Gb? dan heb je nog genoeg over. Of zit ik er goed naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windows XP + SP2 komt bij mijn laptop op bijna 3GB. Dit is inclusief windows update en alle drivers.

Office 2007 is iets groter dan 1GB.
Je kan ook b.v. alleen word & excel installeren. Dan kom je rond de 500MB denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 125123 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:36:
Windows XP + SP2 komt bij mijn laptop op bijna 3GB. Dit is inclusief windows update en alle drivers.

Office 2007 is iets groter dan 1GB.
Je kan ook b.v. alleen word & excel installeren. Dan kom je rond de 500MB denk ik zo.
Bij mij waarschijnlijk ook wel, maar zonder er heel veel moeite voor te doen moet je Windows XP wel in een paar 100 MB krijgen. Met updates zal het uiteindelijk wel groeien (misschien is Windows XP FLP een betere optie).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:14:
[...]

Bij mij waarschijnlijk ook wel, maar zonder er heel veel moeite voor te doen moet je Windows XP wel in een paar 100 MB krijgen. Met updates zal het uiteindelijk wel groeien (misschien is Windows XP FLP een betere optie).
Ja kan, ander probleem de meeste drivers heb ik nog niet werkend gekregen onder FLP.
En als je FLP minimaal installeert (6xxMB) dan heeft die ook niks erop. Maar b.v. Ubuntu of de out-of-the-box Linux zit er al alles op. Dat heb ik tog liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

ik verwacht dat die open office de beste optie is :)

mijn laptop heeft nu ook 4 GB (3.6 owhhh ja) en daar draai ik FLC op draait best fijn voor een P2 300 met 192 MB en 3.6GB + een ati rage 4MB video kaartje maar je kan geen videodrivers installeren en dus geen openGL (mij nog niet gelukt). Dus ik vind FLC geen goede optie als je iets met de openGL mogelijkheden van het apparaatje wil gaan doen...

Leuk feitje de EEE heefthetzelfde toetsenbord als de PB die over 2 weken bij de media Markt te bevoelen is... kunnen we vast even kijken hoe dat typt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

4play schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:09:
Ik denk dat Google apps nog beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Leuk feitje de EEE heefthetzelfde toetsenbord als de PB die over 2 weken bij de media Markt te bevoelen is... kunnen we vast even kijken hoe dat typt...
hoe weet jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is al tig keren langs gekomen. Kijk ook naar de foto's. Hij ziet er precies hetzelfde eruit en de maten zijn ook hetzelfde.

Er zijn 4 laptop's met hetzelfde toetsenbord.
EEE , Via nanobook, PB en Flybook volgensmij. Weet het niet precies uit me hoofd maar lees een paar posten terug van mij. Staat nog een link met foto's erbij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn laptop heeft nu ook 4 GB (3.6 owhhh ja) en daar draai ik FLC op draait best fijn voor een P2 300 met 192 MB en 3.6GB + een ati rage 4MB video kaartje maar je kan geen videodrivers installeren en dus geen openGL (mij nog niet gelukt). Dus ik vind FLC geen goede optie als je iets met de openGL mogelijkheden van het apparaatje wil gaan doen...

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen ik heb een ati xxxx 128 (geen idee hoe) met 16MB geheugen.
Intel pentium 3 1GHZ proccesor 1GB werk geheugen, 30GB hardeschijf en een dvd speler.
Gratis gekregen van me stage omdat ze hem weg gingen doen. Het enige mankement is dat het rechter scharnier vast zat. Heb alles uitelkaar gehaald. Hij werkt nog goed. Ik draai nu ubuntu erop. (drivers werken daar wel onder) Maar onder Windows FLP vraagt hij naar een bestand dat onbtbreekt volgens windows 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
eehm hoe kan het dat er al meer dan een maand fotos can t ding zijn en het apparaat nog steeds niet geleverd word? ik krijg gewoon kouwe voeten..
Ik denk dat ik gewoon toch maar ff een gewone laptop koop, en dan komt die asus wel over een maandje of 6..

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

eeeh foto's zijn er al 6 maanden geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
oh en de PB is lelijk, lelijk LELIJK!. pfff.
echt serieus, t idee van een 7 inch scherm is dat er ook een 7 inch toetsebord onder zit. als je nog steeds zon brede computer hebt maak dan alsjeblieft t scherm net zo breed als de computer en zet de webcam dan boven t scherm. zou ik tenminsste doen. volgens mij werkt dat niet prettig met zon scherm dat aan de linkerkant zit. oh en t is inderdaad gewoon een mod van de via nanobook met een pacard bell labeltje dr op. ik ga echt niet rondlopen met een jostiband computer.

[ Voor 5% gewijzigd door verleemen op 04-10-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Anoniem: 125123 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:20:
[...]

Dat is al tig keren langs gekomen. Kijk ook naar de foto's. Hij ziet er precies hetzelfde eruit en de maten zijn ook hetzelfde.

Er zijn 4 laptop's met hetzelfde toetsenbord.
EEE , Via nanobook, PB en Flybook volgensmij. Weet het niet precies uit me hoofd maar lees een paar posten terug van mij. Staat nog een link met foto's erbij ook.
ik doelde op de twee weken :o (note to self, als tekst moet opvallen, niet alleen bold, maar ook italic en onderstrepen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

verleemen schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:04:
echt serieus, t idee van een 7 inch scherm is dat er ook een 7 inch toetsebord onder zit. als je nog steeds zon brede computer hebt maak dan alsjeblieft t scherm net zo breed als de computer
ik ben het helemaal met je eens, maar dat heb je met de Asus 701 precies hetzelfde.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 04-10-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Philflow schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

ik ben het helemaal met je eens, maar dat heb je met de Asus 701 precies hetzelfde.
Inderdaad, maar het scherm van de 701 staat wel recht boven het keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
...en er is een 10 inch versie van de asus, Dat lijkt er meer op. Als t ding op de markt komt ga ik dan ook voor dat model. De 7 en 10 inch versies zijn qua afmetingen namelijk gelijk dus ze nemen net zoveel plek in in je rugzak of schoudertas. Wat dat betreft begrijp ik t concept van de 7 inch asus ook niet helemaal. In principe is dat een10 inch computer met een 7 inch schermpje. Het enige voordeel dat ik daarin kan vinden is energiebesparing (die te verwaarlozen is)

Ik ben trouwens ook even wezen browsen naar refurbished 12 inch laptops. je hebt er van hp voor 400 euro met een 800 mhz pentium 3. Die zullen wat snelheid betreft toch ook niet zoveel langsamer zijn. Alleen t geheugen is maar 256 mb. wat denken jullie, Is dat een optie? of zal ik gewoon maar braaf wachten op de asus..

Wat energieverbruik betreft is die PB met zn 1 watt processor wel weer handig. Het is mn bedoeling mn laptop op de boot te hebben en dan loopt ie vanaf de boordaccu. Gezien t feit dat die computer gemiddeld 16 uur per dag continu aan zal staan is een laag energieverbruik bij mij een pre. (op volle zee is er geen alternatief weet je)

[ Voor 43% gewijzigd door verleemen op 04-10-2007 11:18 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.