Toon posts:

[MCE XP 2005] boot niet door na overzetten hardware*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GM forumleden,

Ik ben bezig om een Media Center te bouwen voor in de woonkamer, dus wilde k voorlopig mijn oude systeem in een MCE behuizing inbouwen en die zo gebruiken.
Ik heb al gezocht maar kon niets hierover vinden. Nou heb ik alleen een probleem: K heb er meerdere malen XP op gezet toen hij in mijn oude kast zat, nou probeer ik het met de nieuwe kast en setup begint, hij laadt alle bestanden voor windows setup en waar je normaal die scherm krijgt waar je het eens bent met de voorwaarden en de partities enzo kunt kiezen krijg k niet te zien. In plaats daarvan krijg k een zwarte scherm met links boven in de hoek een witte cursor die knippert. Hij blijft daar als t ware hangen, ctrl+alt+del werkt bijv. ook niet. Ik heb hem helemaal overgezet vanuit mijn andere kast dus snapte ik niet waarom hij het hier niet in deed.
Ik heb verschillende harde schijven geprobeerd, verschillende DVD spelers, Verschillende Windows CD's, orgineel en gekopieerde.

Kast: Antec Fusion
Mobo: Aopen MX4BS
Proc: Intel P4 1,7 400Mhz
Mem: Kingston 1536 MB (3x 512)
HDD: Maxtor Diamondmax 10 80 GB (k weet t alleen niet cker)
DVD: Toshiba DVD-ROM

Enig idee waar ik nog naar zou kunnen kijken

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix, wat je had beschreven vertelde niks over je probleem, das niet handig natuurlijk :P

Ik vermoed dat je wellicht toch wat aan hebt getikt waardoor het niet werkt.
Loop alles nog eens goed na?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device