Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 11:22
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om van mijn GPS module de stem over te zetten naar de radio. Ik heb geen aux op de radio dus dat ging al niet meer. Aan de achterkant ook niks te vinden voor gebruik. toen dacht ik FM Transmitters. Maar nu heb ik 1 probleem. ik wil cd's afspelen als de GPS iets te melden heeft moet dat er gewoon tussendoor komen. Maar ik vrees dat dit een droom blijft dat dit gaat werken zonder vreselijke dure aparatuur.

heeft iemand anders een oplossing?

Klaas

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30
Wat bedoel je met je gps module? Een pda met bluetooth-gps, een pna, ...
Als je je muziek vanop je device (pda, pna, ...) kan spelen, kan je alles via je transmitter naar je radio sturen en geen cd's meer gebruiken maar mp3's bvb.

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 11:22
Ok is ben wat info vergeten.
Ik heb een GPS/PDA/telefoon Mio A701 welke als telefoon/GPS dienst doet. Deze wil ook alleen daarvoor gebruiken en dus niet voor afspelen mp3 oid. Dit ivm kaartjes van mio waar je niets bij kan zetten ivm ruimte.
Ik heb in de auto 220 aansluiting waar de mio telefoon aangesloten zit. Ik zat vanwege 220 te denken aan losse boxen maar dat wordt ook zo'n troep in je auto. (ik heb voor nood nu wel een logitech speakerbox liggen die het wel doet. Maar ik ben beetje dovig voor geluiden door elkaar heen en dus de radio en naviagatie via andere boxen versta ik slecht.

Klaas