EVGA 7950 GX2 veel duurder dan andere merken

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Na een RMA-aanvraag op mijn oude EVGA 7900GTX, heb ik een nieuwe videokaart ter vervanging gekregen, de 7950 GX2 van EVGA. Inmiddels had ik al een nieuwe 8800GTS gekocht met als doel de vervangende te gaan verkopen. De 7950 blijkt dus bij levering een compleet nieuwe te zijn, de doos zelfs nog gesealed (zo laat ik hem dan maar ook). Dus dan maar verkopen :)

Nu kijk in de pricewatch waar mij opvalt dat de EVGA versie toch wel een behoorlijk stuk duurder is dan merken zoals Club3D en Asus.

Nu zit ik dus een beetje met de prijs die ik er voor wil vragen, gezien de andere merken nieuw al onder de 400 duiken. Verder op het internet gezocht kom ik ook de prijs (omgerekend van USD) van rond de 500-500 nieuw. Echter kan ik dus niet vinden wat die EVGA dus 'meer' heeft dan bv de Asus van 379. Het gaat dus niet echt om een 'prijs aanvraag', maar meer of iemand mischien weet wat dit grote prijs verschil vandaan komt?

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 07-06-2007 14:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
levenslange garantie doet EVGA toch aan?

specs

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 09:01
maratropa schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:28:
levenslange garantie doet EVGA toch aan?
offtopic:
En dat wordt waar gezegd?

ontopic:
Als je wat verder klikt dan het eerste gezicht zie je dat andere prijzen hoger liggen, maar bij 1 winkel de prijs erg laag ligt voor de Asus variant. Dan zet ik eerder vraagtekens of die prijs wel klopt

[ Voor 3% gewijzigd door CyPh op 07-06-2007 14:42 ]

Uw advertentie hier?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-07 20:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

CyPh schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:40:
[...]
offtopic:
En dat wordt waar gezegd?
Hier wordt dat gezegd: http://evga.com/support/lifetime/
Lifetime Warranty is for all retail Graphics Card and Mainboard products ending in the part numbers A, AR, AX, BR*, BX*, DR, DX, FR, FX, SG, SL, or S2.
Part Number: 01G-P2-N592-AX

[ Voor 34% gewijzigd door DaMarcus op 07-06-2007 14:49 . Reden: Aanvulling ]

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
levenslange garantie en 90 dagen om te stepuppen naar een betere videokaart.

http://specs.tweak.to/15535

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 09:01
en wie zegt dat die kaart al zo oud is? Dat staat niet in de topic start. Dat bedoel ik.

Uw advertentie hier?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-07 20:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica