nieuwsserver 2 bestandjes incomplete

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 23:47
Hoi,

ik heb zojuist iets van 75 dagen oud gedownload, mijn nieuwsserver zou 80 dagen retentie aan moeten kunnen. Toch zijn een aantal bestandjes erg incomplete en de par files lossen dit niet op. Ik kom 10 blocks te kort *huil*.

Nu mijn vraag: zou iemand heel misschien 2 bestandjes van in totaal 100 mb voor me willen downloaden? Ik zou diegene eeuwig dankbaar zijn...

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Random bestand goed? :)
Kun je niet vragen aan de poster of hij deze opnieuw post.
Dit topic is trouwens best slecht, want eigen inzet is ook belangrijk.

☻/
/▌
/ \

• goldmemberf1
De poster kan ik niet meer bereiken. En hoezo slecht? Ik heb al vanalles geprobeerd, via smsusenet, die krijgt em ook niet complete. Ik heb het al aan een aantal vrienden gevraagd, maar hun retentie is niet hoog genoeg.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:32

DarkSide

theres no place like ::1

Jouw inzet was iig niet te zien in je OP.
Denk dat de post nog wel een keer gerepost word. Dan kan je alles weer opnieuw downloaden.
Ik heb iig geen 100Mb webspace om de bestanden beschikbaar voor je te stellen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• goldmemberf1
oke, toch bedankt :)

• carismagdi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:43
Om welke bestanden gaat dit????

GigaByte GA-A75M-UD2H, AMD Fusion A8-3870, 8GB PC12800, 750GB

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Jij blijft gaan: enkele bestanden missend

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

goldmemberf1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:34:
Hoi,

ik heb zojuist iets van 75 dagen oud gedownload, mijn nieuwsserver zou 80 dagen retentie aan moeten kunnen. Toch zijn een aantal bestandjes erg incomplete en de par files lossen dit niet op. Ik kom 10 blocks te kort *huil*.

Nu mijn vraag: zou iemand heel misschien 2 bestandjes van in totaal 100 mb voor me willen downloaden? Ik zou diegene eeuwig dankbaar zijn...
Kijk eens op een indexsite, of daar de bestanden compleet zijn. Zoja: mailtje naar je usenetprovider, zeggen dat zij dit moeten fixen.

Zijn ze daar niet compleet? Dan doe je een repost request :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:39

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Waarom begin je niet met te zeggen welke bestanden en uit welke groep je ze nodig hebt?

* Danfoss ruikt illigale downloads...

Sys Specs

• goldmemberf1
Leuk zeg, mensen die me aan het railen zijn :9
Snake schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:56:
[...]

Kijk eens op een indexsite, of daar de bestanden compleet zijn. Zoja: mailtje naar je usenetprovider, zeggen dat zij dit moeten fixen.

Zijn ze daar niet compleet? Dan doe je een repost request :)
Probleem is: mijn usenet provider beaamt dit probleem en zegt het binnen 2 weken opgelost te hebben, maar ik heb die bestandjes dus eigenlijk vandaag nodig. Ik werk mee aan de muziek van een musical, en heb een simpel geluidje nodig (een vsti). De basisimpressie moet voor morgen af zijn, vandaar :)

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Nu dat ik het weet wil ik wel helpen, maar ik heb geen usenet toegang hier op m'n werk :)
Met beargumentatie waarom/wat je moet hebben heb je meer kans dat iemand dit even regelt.

☻/
/▌
/ \

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja wat voor spul is het eigenlijk? Ik ga geen illegale zooi verspreiden maar Giganews zal het vast nog wel online hebben staan 8)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dan moet je toch even even de bestandsnamen geven ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

goldmemberf1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:12:
Leuk zeg, mensen die me aan het railen zijn :9
[...]

Probleem is: mijn usenet provider beaamt dit probleem en zegt het binnen 2 weken opgelost te hebben, maar ik heb die bestandjes dus eigenlijk vandaag nodig. Ik werk mee aan de muziek van een musical, en heb een simpel geluidje nodig (een vsti). De basisimpressie moet voor morgen af zijn, vandaar :)
Post dan de bestanden en de groepnaam. Anders kan niemand toch voor je kijken?

Sys Specs

• goldmemberf1
alt.binaries.boneless

dyn-refxnex

alleen bestandje 35 en 36...Overigens gebruik ik dit programma slechts éénmalig. Ik ben zeker van plan em te kopen, erg vet :D (http://www.refx.net/?page=Nexus)

Verwijderd

Topic is dik 1,5 jaar oud? :?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

...

[ Voor 147% gewijzigd door Gunner op 07-06-2007 14:45 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

goldmemberf1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:31:
alt.binaries.boneless

dyn-refxnex

alleen bestandje 35 en 36...Overigens gebruik ik dit programma slechts éénmalig. Ik ben zeker van plan em te kopen, erg vet :D (http://www.refx.net/?page=Nexus)
Kansloos. Dit is geen geluidje maar een warez release.

Sys Specs

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Modbreak:Graag per direct kappen met Warez requests en aanbiedingen
Een mod met meer rechten zal het topic zodadelijk dichtgooien

Tijd voor een nieuwe sig..

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als je nu eens had gekeken op een indexsite had je zelf gezien dat de bestanden incompleet op de server staan, gewoon wat par2's afhalen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

met een beetje mazzel kun je de ontbrekende bestanden wel vinden met eMule ofzo, anders kijken naar torrent... mogelijkheden genoeg. En als je de ontbrekende bestanden niet kunt vinden heb je gelijk eMule om het in 1 bestand te downloaden...

dat er nog geen slot op zit...

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Er staat toch dat hij zo dichtgaat, deze mod heeft alleen de rechten niet daarvoor.
Dus hem helpen hiermee is ook niet gewenst, omdat het gewoon een pure warez request is.

☻/
/▌
/ \

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

nl.bol.com
play.com
amazon.com

Genoeg plaatsen waar je kunt downloaden. Eerste hulp bij brakke warez is niet een van de doelen van GoT.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.