Toon posts:

[Versatel] Verhuizing 163 meter niet mogelijk.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Mijn ouders gaan over een aantal weken verhuizen, nu is mij gevraagd om even het internet over te zetten. Ze hebben op dit moment een Versatel Compleet voetbal abbonnement. We maken hier veel gebruik van en kijken vaak voetbal. Nu kreeg ik tot mijn enorme verbazing te horen dat het internet niet beschikbaar is op het nieuwe adres, dit terwijl ze hemelsbreed 163!! meter verhuizen. Ik snap daar echt de ballen van... hebben jullie nog ideeen over wat ik zou kunnen doen, het zou namelijk echt klote zijn om dat voetbal kwijt te raken...

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 21:24

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Waarom?
Dan zit die wijk/woning op een andere telefooncentrale waar blijkbaar versatel niet op mogelijk is.

Heb je ook gevraagd naar de reden?

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had iemand aan de lijn die mij daar duidelijk niet veel meer over kon vertellen. Het rare is echter dat ik bij een check op die site waar je de afstand tot je centrale kan berekenen de melding krijg dat babyxl en bbned beide beschikbaar zijn.

Oude adres:
Zoeken naar postcode 9722PG en huisnummer 58 leverde het volgende resultaat op:
Korte naam Lange naam Adres Postcode Plaatsnaam CGB Netnr Regio District
Gn-Z Groningen-Zuid van Leeuwenhoekstraat 1 9727JH GRONINGEN 5002 050 Groningen Gn

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 2453 meter.

Nieuwe adres:
Zoeken naar postcode 9722WK en huisnummer 15 leverde het volgende resultaat op:
Gn-Z Groningen-Zuid van Leeuwenhoekstraat 1 9727JH GRONINGEN 5002 050 Groningen Gn

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 2679 meter.

Verder kan men mij daar (na nogmaals bellen) niet uitleggen wat de reden van dit alles is, waarschijnlijk iets met bekabeling in de grond waar niets aan te doen schijnt te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 13:15 ]

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:44
Waarschijnlijk hanteert Versatel een maximale lijnlengte van 2,5 km. Je nieuwe adres ligt net wat langer van de centrale af, waardoor je nu buiten de boot valt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:02:
Ik had iemand aan de lijn die mij daar duidelijk niet veel meer over kon vertellen. Het rare is echter dat ik bij een check op die site waar je de afstand tot je centrale kan berekenen de melding krijg dat babyxl en bbned beide beschikbaar zijn.

Oude adres:
Zoeken naar postcode 9722PG en huisnummer 58 leverde het volgende resultaat op:

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 2453 meter.

Nieuwe adres:
Zoeken naar postcode 9722WK en huisnummer 15 leverde het volgende resultaat op:

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 2679 meter.

Verder kan men mij daar (na nogmaals bellen) niet uitleggen wat de reden van dit alles is, waarschijnlijk iets met bekabeling in de grond waar niets aan te doen schijnt te zijn.
Wees blij dat je niet op Gn-LWB zit en in het uiterste hoekje van Beijum woont ( ri Zuidwolde ). Dan zit je op meer dan 3 km, is aansluiten op Versatel/Tele2 Compleet wel mogelijk, maar het resultaat is zeer bedroevend. Versatel/Tele2 is op de hoogte, maar verkopen rustig door....

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:02:
Versatel/Tele2 heeft eigen ADSL netwerk. Heeft niets met KPN/BBNed/BabyXL te maken
Pagina: 1