Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Gebruikerservaring gevraagd mobiel Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik vroeg mij af of jullie mij misschien willen helpen met mijn afstudeeropdracht. Voor mijn afstudeeropdracht van de opleiding Communication & Multimedia Design ben ik gevraagd om mij te verdiepen in mobiel Internet. En dan wel te verstaan Internet op telefoons (smartphones) en PDA's (Palm/BlackBerry). (Dus niet mobiel Internet op laptops)

Voor een grote online organisatie in Nederland mag ik een nieuwe versie van hun website ontwikkelen speciaal voor deze groep mobiele Internetters. Er zitten nogal wat haken en ogen aan het gebruik van Internet op deze apparaatjes, zoals de resoluties en de te gebruiken technieken. Informatie is dus maar beperkt overdraagbaar en ik moet dan ook o.a. een functioneel en technisch ontwerp maken waar goed over nagedacht is.
Kortom, iedereen die (wel eens) Internet gebruikt op hun mobiele telefoon of PDA vraag ik om mij te helpen. Als jullie dit willen doen, heel erg graag! Alvast bedankt voor de moeite en jullie hulp.

De enquete is te vinden op deze pagina en het invullen duurt nog geen 5 minuutjes. Heel heel heel erg bedankt!

Verwijderd

Het algemeen beleid #spam
* Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic reden moet zijn voor discussie.
Dus... :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Excuses! In mijn enthousiasme hier helemaal overheen gelezen, terwijl ik wel de forumregels had gevonden. Bij deze heb ik een priveberichtje gestuurd naar Canaria, Eggy, TinuX.

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

Even ingevuld :)

Niet

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tips voor je enquete:
• Vraag 3: Je groepen zijn overlappend. 18-24 en 24-30. Ik ben 24, welke groep zit ik dan?
• Vraag 7: je stelt 2 vragen in een. je kan ze beter splitsen. Bovendien kan je makkelijk van de vraag over de provider een MC vraag van maken. Zoveel zijn er niet. Idem voor de vraag over resoluties (240x240,320x240,640x480, en nog een paar). Dat is veel makkelijker verwerken straks.

Ingevuld & succes :).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de tips, nog niet bij stil gestaan!
En bedankt voor alle reacties tot nu toe :) Maar wil er nog meeer meeer ;)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ook even ingevuld. :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:23

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb hem ook ff ingevuld :) Dat van die leeftijden is btw nog niet opgelost zie ik? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee klopt ik heb niet echt een handig systeem waardoor ik weer een hele nieuwe enquete moet starten dus ik hou het maar even zo. Neem ik het mee voor de volgende keer ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kan je ook de vraag niet aanpassen? dat je in de vraag zet dat het 18 tot 24 is en 24 tot 30, dus dat 24 in de laatstgenoemde groep valt (dan heb ik het wel verkeerd ingevuld).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest helemaal in de database kruipen maar ik heb de leeftijdsgroepen aan weten te passen. Het is nu inderdaad (zoals ik het in eerste instantie ook bedoelde alleen slecht uitgewerkt;)) 18 tot 24 jaar etc.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:58:
Excuses! In mijn enthousiasme hier helemaal overheen gelezen, terwijl ik wel de forumregels had gevonden. Bij deze heb ik een priveberichtje gestuurd naar Canaria, Eggy, TinuX.
Reactie is via DM verstuurd :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.