Toon posts:

Orb of Alpha ??!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan binnenkort mijn PC te upgraden. Ik ben van plan een AMD duron te kopen en over te klokken. Nu wat vraagjes aan jullie:

Zal ik een SuperOrb of Alpha koeler nemen, en wat is het verschil tussen de Alpha met Delta Fan (OC-shop)en de Alpha met YS-tech fan (Ned-cool).

Wat is beter: de Abit KT7A of de ASUS A7V133 ??? En scheelt Raid-0 veel in performance ??

Ik was van plan de Antec SX1030 aan te schaffen als kast. Heeft iemand hier erveringen mee. En hoe moet ik de fans plaatsen in de kast.

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen. Alvast bedankt !

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
koop een alpha!

ik heb de sx830 en fans plaatsen is heel makkelijk gewoon klikken, achter de pc suckken vaan buiten en voorin blazen in de pc.

ehhh ik zou een abit doen die schijnt ietsjes stabieler te zijn als je um overclockt :)

Audi A8 W12 6.0

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Als je die Antec kast neemt kan je beter meteen die Alpha meteen eribj kopen.
Y.S Tech fan die op de alpha bij Ned-cool zit is iets beter dan die Delta MP... boeit geluid je niet ga dan voor de Delta HP bij oc-shop.

Antec = :9~ ga er zelf ook 1 kopen... koop er meteen nog 2 casefans bij...

Asus A7V133... ik heb altijd goeie ervaring gehad met Asus...
Abit schijnt ook goed te zijn.. gewoon even kijken wa thet goedkoopste is >:)

edit:
gvd iemand was me voor :(

Verwijderd

Over die AntecCase (1030) heb ik nix te klagen. Ik gebruik hem voor mijn server, en heb nog nooit zo'n gemakkelijke/gebruiksvriendelijke case gehad. Handige bakjes voor hd, makkelijk systeem voor cdrom ed in te bouwen, makkelijke fanhouders, tjah en een mooi design. Wat wil je nog meer?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op donderdag 08 februari 2001 09:24 schreef Black_Adder het volgende:
Als je die Antec kast neemt kan je beter meteen die Alpha meteen eribj kopen.
Y.S Tech fan die op de alpha bij Ned-cool zit is iets beter dan die Delta MP... boeit geluid je niet ga dan voor de Delta HP bij oc-shop.

Antec = :9~ ga er zelf ook 1 kopen... koop er meteen nog 2 casefans bij...

Asus A7V133... ik heb altijd goeie ervaring gehad met Asus...
Abit schijnt ook goed te zijn.. gewoon even kijken wa thet goedkoopste is >:)

edit:
gvd iemand was me voor :(
lol
de antec is idd zeer gebruikersvriendelijk :)
eruug handig hardeschijven verwisselen met die rack. maar je krijgt um er wel moeilijk uit. door al die kabels :(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Jah had ik ook. Maar als je de achterkant ietjes oplift en dan iets naar voren schuift: click! en dan hendel dicht en klaar :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:52

botoo

💀 too old to die young

Zal ik een SuperOrb of Alpha koeler nemen, en wat is het verschil tussen de Alpha met Delta Fan (OC-shop)en de Alpha met YS-tech fan (Ned-cool).
SuperOrb is heel mooi en een stuk goedkoper dan de Alpha. Als je serieus gaat overklokken kan je beter voor de Alpha kiezen, deze presteerd m.n. beter in de zwaarder belaste situatie.
Verschil tussen Delta (38cfm) en YS-Tech (26cfm) is dus de luchtverplaatsing en ook de herrie, de Delta maakt (op den duur) onverdraagbare herrie.

Als je meer over jouw vraagstukjes wilt weten kan je de searchknop gebruiken en dan krijg je meer antwoorden dan je lief is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1