Annex B signaal omvormen?

Pagina: 1
Acties:

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:23
Ik zit met een probleem. Mijn huidige access point is kapot en daarom moet er een nieuwe komen.

Maar wij hebben nog steeds ISDN vanuit het stenen tijdperk voor ADSL.

Het omzetten van ISDN naar analoog is een gigantisch gezeik maar het moet toch echt een keer gaan gebeuren binnenkort.

Maar nu zit ik dus met de situatie dat ik nu iets moet gaan kopen die over een paar maanden onbruikbaar is. Tel daarbij op dat er veel minder Annex B producten te koop zijn( en dus minder keuze/hogere prijzen) en je komt uit op een vervelende situatie.

Nu zat ik te denken: zijn er soort omvormkastjes/transformators die een binnenkomend Annex B signaal omzetten in Annex A?

Ik vrees van niet want ik kon er niets over vinden maar voor de zekerheid denk ik: ik leg de vraag ook nog even bij de prof's neer...

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-03 16:20
Voor zover ik weet niet.
Er zijn wel modems/routers verkrijgbaar die beide ondersteunen misschien is dat een optie?

Suc6!

• MiKeZZa
Piebas schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:28:
Voor zover ik weet niet.
Er zijn wel modems/routers verkrijgbaar die beide ondersteunen misschien is dat een optie?

Suc6!
Ja, dat had ik al gevonden met googlen maar ik denk dat een goedkope tijdelijke router kopen, deze weer verpatsen en vervolgens een nieuwe kopen voor Annex A voordeliger is.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Misschien lenen bij iemand, denk als je hem weer verkoopt je bijna tot niks terug krijgt.

☻/
/▌
/ \

• MiKeZZa
Na overleg besloten om toch maar een goede annex b te kopen en dan zien we wel weer.

Iemand tips over een goede maar ook betaalbare (en snel leverbare) gateway?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als er een Computerland bij je in de buurt zit, die hadden laatst een SMC Annex B gateway in de opruiming. Misschien is dat voor die korte periode voldoende?
SMC is nou ook niet direct het meest beroerde merk...

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Paar maanden geleden voor hetzelfde dilemma gestaan. Wij hebben uiteindelijk ook een nieuw Annex-B modem gekocht.

Wat betreft de overstap; dat is niet alleen gezeik maar het is ook nog eens duur (nieuw modem + administratiekosten a 75 dacht ik). Wij zijn toen overgestapt naar een andere internetprovider en hebben daarbij ook telefonie genomen (nummer meegenomen). Op die manier mag KPN die administratiekosten niet in rekening brengen en kan je ook je Annex-B modem behouden.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Een Sweex modempje kon beide aan, Annex-A en Annex-B.
Heb eens voor een klant zo'n ding besteld, maar hij was vergeten te zeggen dat 'ie ISDN had, maar het werkte gewoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Romke op 07-06-2007 12:35 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• MiKeZZa
Computerland had nu niets meer.

Overstappen op andere telefonie gaat niet gebeuren hier in huis gok ik zo :)

http://www.sweex.nl/produ...tie=7&subsectie=7&item=91 daar staan 3 apparaten maar bij 1 staat niets en de andere 2 zijn annex a....

Helaas nog niet opgelost dus :(
Pagina: 1