Toon posts:

Op volgorde doorlinken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede-tweakers,

Ik ben momenteel bezig met mijn scriptie en gebruik Manova voor de statistische verwerking. Dit houdt in dat ik 8 verschillende versies van mijn enquette heb. Nu heb ik voor iedere enquette een vragenlijst aangemaakt bij studentenonderzoek.com maar is het zeg maar de bedoeling dat diegene die per email een uitnodiging ontvangen op volgorde naar de verschillende enquette's worden doorgestuurd als ze op 1 en dezelfde link klikken.

Voorbeeld: ontvanger 1 -> 1.html, ontvanger 2 -> 2.html etc.

Op deze manier voorkom ik dat de respondenten met z'n allen slechts 1 versie beantwoorden terwijl het mijn intentie is om deze evenredig over de verschillende versies te verdelen.

Het is dus de bedoeling dat 1 link zorgt dat mensen die er op klikken evenredig over 8 verschillende pagina's worden verdeeld. Ik heb al op google gezocht maar werd hiervan niet veel wijzer. Heeft iemand een idee hoe een dergelijk script eruit zou komen te zien?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Kun je je eigen scripts draaien bij studentenonderzoek.com dan? Welke taal?
Anyway, hou bij hoeveel bezoekers er inmiddels geweest zijn, stuur bezoeker 1 naar 1.html, 2 naar 2.html, ..., bezoeker 8 naar 8.html, bezoeker 9 naar 1.html... enz, enz. Gebruik dan iets als
code:
1
 $bezoekernummer Mod 8
om uit te rekenen naar welke vragenlijst de bezoeker moet.

Rail Away!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Je zult moeten linken naar een pagina die de respondent doorstuurt naar één van je 8 versies, gebaseerd op de criteria die je daarvoor stelt (of gewoon door te kijken naar waar de laatste persoon heen is gestuurd en er daar één bij op te tellen.

Edit: Wat Mad Marty zegt dus.

Die pagina zul je wel zelf moeten hosten, er van uitgaande dat studentenonderzoek.com inderdaad geen eigen scripting toestaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Crayne op 07-06-2007 11:22 ]

Mijn Library Thing catalogus