Toon posts:

XP64 editie op 32bit Processor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een heel simpel vraagje.

kan ik windows XP64 editie op 32bit Processor gebruiken?

Groeten daniel

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je het al eens getest? Je zou een melding moeten krijgen dat het niet werkt.
Iig, dit had je ook kunnen vinden bij dit topic: [XP] 64 bits Windows installeren op 32 bits hardware?*

Trouwens als je met Google + xp 64 bit op 32 bits processor zoekt, kom je op de Microsoft site uit en daar is dit document te vinden. Zie ook System requirements ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Outerspace op 07-06-2007 11:14 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
Via de zoekfuncties is genoeg te vinden hierover.

Antwoord dan nog: Nee, dit is niet mogelijk.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zerora

Ik Henk 'm!

Een klein stemmetje in mijn hoofd laat mij denken dat jij een verkeerde versie van Windows XP "op de kop heb weten te tikken". Vervolgens denk je het probleem dat het besturingssysteem niet opnieuw "op de kop hoeft te tikken" te voorkomen door het maar simpel even te vragen, want wij tweakers krijgen immers alles voor elkaar. Helaas niet alles dus.

Ik kan het ook fout hebben met bovenstaande theorie.

Maar zoals al gezegd is. Het kan niet.

En nog iets. Welkom op GoT. Ik zie dat je nog maar een week lid bent. ;)
Je doet er verstandig aan om de FAQ's te lezen om optimaal gebruik te kunnen maken van GoT. ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Zerora op 07-06-2007 11:19 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
als je een verkeerd product koopt is dat natuurlijk altijd, zeer vervelend,
als eerste moet je natuurlijk altijd proberen of je het product in de winkel kunt ruilen tegen de goede versie..
dit moet normaal wel binne 7 dagen ... maar met een beetje geluk kun je ook daarna nog wel tercht... als dit niet gaat lukken - gaat 't je waarsch toch wel iets extra kosten...

wat je kunt proberen, is te zien of iemand met jouw wil ruilen, of de versie van je wil overnemen.

in jouw geval zal het misschien niet een heel groot probleem zijn omdat zelfs al heb je een OEM versie gekocht deze nog niet is ge-activeerd...

als 't een Retail versie is wordt 't al zowiso wat makkelijker omdat daar meestal iets meer vraag naar is..

of dat geruil ook via Vraagn&Aanbod op tweakers.net mag.. moet je even na-gaan,
maar als 'de winkel hier geen RMA van wil maken' kom je er altijd nog wel vanaf,
(de kans is alleen dat je niet je gehele aankoop bedrag gaat krijgen, maar ja dan had je maar beter op moete letten denk ik dan)....