A-data geheugen voor notebooks

Pagina: 1
Acties:

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Bij http://www.memory-configurator.com bieden ze voor notebooks o.a. A-data geheugen aan. Is dit in kwaliteit compatible met de grote merken zoals Transcend en Dane-Elec?

Anders gezegd, heeft iemand ervaring met dit geheugen in Dell en Acer laptops?

Je hebt nl. de volgende keuzes:

- Merkgeheugen van de fabrikant (Dell bijv.): duur
- Geheugen van Transcend, Dane Elec, Kingston etc.: een stuk goedkoper
- A-data geheugen: vaak nog goedkoper

Het belangrijkste is de compatibiliteit. Ik heb nogal eens meegemaakt namelijk dat goedkope modules alleen werken in goedkopere (onbekende) merken laptops. HP / Dell notebooks zijn nogal kieskeurig.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben niet bekend met het merk A-data. Ik zou altijd gaan voor een goed merk geheugen als Kingston, Dane Elec, Corsair etc. etc.

Maar er zijn hier ook vragen over geweest:
Wat is de kwaliteit van A-data geheugen?
A-Data geheugen ervaringen?

Misschien kan je die beter doorspitten en dan tot een conclusie komen :)

Wauw, een sig!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb wel eens A-Data gebruikt in verschillende notebooks en dat ging eigenlijk altijd wel goed. Maar het zal vast niet altijd compatible zijn, maar goed, ook duurder geheugen kan dat probleem geven.

Verwijderd

Ik heb A-Data geheugen in verschillende systemen gehad, maar ik vind het echt top geheugen. Ik heb ook welleens Twinmos en Take-ms gehad, dat is ongeveer net zo duur als A-data, maar dat draait niet echt lekker. Ik zal gewoon A-data nemen!!
Ik heb nu ram met D9 chips, dat is helemaal top, maar ik zou zo weer A-data nemen.