Toon posts:

Commandos Strike force

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop voor een paar euro de game Commando Strike Force.
Na een paar uur spelen spelen bedenk ik me dat ik de nieuwste patch (1.2) maar eens gaan downloaden.
Wil opeens het spel niet meer starten omdat een en of ander securom zich er mee is gaan bemoeien. Moet ik hun een mail sturen en vervolgens 24 uur op antwoord gaan wachten.
Als ik het spel start zegt die dat de dvd er niet in zit:-(

Ik heb het spel terug gebracht en een ander spel gehaald. (kan binnen 24 uur) Wel onwijs jammer want het leuk me een leuk spel maar ik weiger aan dit soort dingen mee te doen.
Het is ook gelijk weer het laatste spel dat ik heb gekocht. Tegenwoordig wacht ik wel weer gewoon tot het gekraakt en wel wordt aangeboden in de wandelgangen. Als je potdorie een spel koopt behandelen ze je nog als een crimineel. Waar halen die gasten het lef vandaan. Als ik een spel koop wil het gewoon kunnen spelen!!!!!!!! Zonder tussenkomt van anderen!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik snap ook niet dat je niet langer wacht dan 24 uur? Misschien is er een bug waardoor het eventjes niet werkt.
Als je potdorie een spel koopt behandelen ze je nog als een crimineel. Waar halen die gasten het lef vandaan
Het spel werkte prima, alleen de update kan nog bugs bevatten. Je overdrijft een klein beetje hoor.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:40:
Ik snap ook niet dat je niet langer wacht dan 24 uur? Misschien is er een bug waardoor het eventjes niet werkt.

Nou als ik een pizza koop wil er ook gelijk van genieten! Nou moet ik dat bedrijf mailen met een logbestandje en dan gaan zij bepalen of ik MIJN spel mag spelen! (Daar doen ze 24 uur over) En dat weiger ik gewoon. Daarvoor betaal ik niet voor een spel. Ik betaal voor een spel om geen gezeik te hebben en zonder problemen te kunnen gamen.

[...]
Het spel werkte prima, alleen de update kan nog bugs bevatten. Je overdrijft een klein beetje hoor.
Bug kunnen er inzitten maar het hele spel niet kunnen opstarten om dat er geen DVD in schijnt te zitten lijkt mij geen bug.

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-10 18:32
Wat je ook zou kunnen doen om securom te misleiden is een no dvd patch te gebruiken.
Securom geeft heir ook nog al eens problemen en dat is op te lossen met een dergelijke crack

blijft overigens wel schandalig natuurlijk dat je legale software na een update alleen nog maar kan spelen via een cheat maar goed. :(

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 09:13
wat heb je geprobeerd om het op te lossen?
Spel en patch een keer opnieuw geinstaleerd, mischien is er gewoon iets fout gegaan met het patchen?
Heb je op internet gekeken of het probleem vaker voor komt en of er een oplossing voor is?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Probeer volgende keer eens van dvd station te wisselen, dat helpt vaak.

Maar dit tpoic gooi ik dicht, want je hebt zelf al voor een compleet andere oplossing gekozen lijkt me.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.