Replicatie via DFS werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Na wat testen gedaan te hebben via VMWare dacht ik vanochtend zonder problemen een replicatie te maken tussen 2 directory's. Na alles ingesteld te hebben gebeurt er op 1 of andere manier niks.

Ik heb het volgende gedaan:

- Nieuwe Root gemaakt.
- De huidige Share die gerepliceerd moet worden aangemaakt
- Nieuwe target share aangemaakt.
- Replicatie loopt via een Ring communicatie

Alles lijkt hierna goed te gaan met de status betreft. Geen foute in het log, Bij alles staat een net vinkje. Maar toch gebeurt er echt helemaal niks (bij schedule staat ook alles op de standaard juiste waarde). iemand nog enig idee waar ik wellicht nog iets moet activeren?

edit: Ik ben erachter gekomen waarom het niet werkte.... De bestanden die op dat moment in de map staan worden naar een tijdelijke map gekopieerd. Ik dacht eigenlijk dat dit rechtstreeks daarna gekopieerd zou worden maar dat gebeurt niet. De replicatie loopt nu dus wel goed bij de nieuwe bestanden.

Daarop heb ik wel het volgende probleem....

De bestanden die gerepliceerd worden zijn Word Templates die weer gekoppeld worden aan het programma. Helaas wordt dit programma 24 uur per dag gebruikt dus je ziet het probleem al. De bestanden mogen niet verplaats worden. Is er een mogelijkheid om dit alles in de zelfde directory te houden tijdens het starten van de replicatie?

[ Voor 34% gewijzigd door ccm1982 op 07-06-2007 10:14 ]