Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon boek database cvs

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen,

Voor mijn Qtek 9100 zoek ik een soort van telefoonboek, vroeger had ik dit op mijn psion een simpele interface die een csv file uitlas. Dit ging velemalen sneller dan via contacts. Aangezien deze database uit zo'n 3000 personen bestaat (telefoonboek van het werk) wil ik deze niet in mijn contacs zetten.

Dus ben ik opzoek naar een programmatje die cvs files kan lezen en via een eenvoudig zoek scherm de regel naar boven kan toveren. Dit moet vast al bestaan,

bijvoorbaat dank

Alex

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:36:
Goede morgen,

Voor mijn Qtek 9100 zoek ik een soort van telefoonboek, vroeger had ik dit op mijn psion een simpele interface die een csv file uitlas. Dit ging velemalen sneller dan via contacts. Aangezien deze database uit zo'n 3000 personen bestaat (telefoonboek van het werk) wil ik deze niet in mijn contacs zetten.

Dus ben ik opzoek naar een programmatje die cvs files kan lezen en via een eenvoudig zoek scherm de regel naar boven kan toveren. Dit moet vast al bestaan,

bijvoorbaat dank

Alex
Excel? :P

Heb je zelf nog geen programma's gevonden?
Zo nee, ga eens [google=csv reader]. ;)
Zo ja, welke waren dat en wat was er mis mee? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Excel leest cvs files, wellicht Excel mobile ook? de moeite waard om eens te proberen denk ik.

Verwijderd

Deze vraag had je ook in het centrale Qtek 9100 topic kunnen plaatsen. Verder zie ik weinig eigen inzet dus dit topic kan op slot.

Dit topic is gesloten.