Live Hotmail: willekeurige test bij verzenden naar groep??

Pagina: 1
Acties:

• Mr-Leo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04 22:56
Ik heb een heel raar probleem met Live Hotmail. Als ik een mail wil verzenden naar een groep uit mijn adressen dan krijg ik boven aan het bericht een gele balk met de volgende tekst:

Voordat je dit bericht kunt verzenden, moeten we je vragen deze willekeurige test uit te voeren. Hiermee kunnen we controleren of je account echt is en dat helpt ons voorkomen dat geautomatiseerde programma's Windows Live Hotmail gebruiken om ongewenste berichten te verzenden.

Het probleem is dat er nergens een test te zien is. Je kunt nergens op klikken. Geen linkjes. Geen popups. Heel erg raar. Blijkbaar niet alleen moeilijk voor geatumatiseerde programma's??

• Mr-Leo
Niemand? :(

• Serial-Z
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-11 21:27
Al eens contact opgenomen met de help/service desk van Windows Live Mail?
Misschien dat zij je verder kunnen helpen, een tijdje terug had ik ook een probleem met mijn e-mail en dat is toen direct verholpen door de technische dienst.

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Zou het kunnen dat je de website gebruikt in een niet-IE browser? Mogelijk als je het in een IE brwoser gebruikt, dat het wel werkt. Zou me niet zoveel verbazen. Misschien moet je ook op de gele balk drukken, dat daar wat achter zit?

• Mr-Leo
Krijg de melding in zowel IE (6,7) als Firefox.. op de gele balk klikken heeft geen effect. De servicedesk heb ik nog niet geprobeerd, goed idee!

Verwijderd

Bij krijg je dan een aantal vaag geschreven letters en cijfers bovenin in beeld. Deze moet ik dan in een witte balk eronder invullen. Nergens problemen mee daarna.
Pagina: 1