Outlook uitnodigingen komen niet aan

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rotij
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2025
Dag iedereen,

Wij zijn hier een bedrijf die gebruik maken van Windows 2003 met Exchange 2003.

Nu kan iedereen uitnodigingen e.d. naar elkaar sturen via Outlook. Nu is er 1 gebruiker ook met Outlook 2003 waar helemaal geen 1 uitnodiging aankomt. Net alsof het niet verstuurd is. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Nog een gek ding erbij is dat de receptioniste in zijn agenda kan kijken omdat het gedeeld is. Van haar kreeg ik wel een afwezigheids mailjte toen ik de uitnodiging naar die vent stuurde.

Dus als iemand een gedeeld agenda bekijkt krijgt die ook de uitnodigingen?

Als ik het onduidelijk heb beschreven hoor ik het graag. Alvast dank.

Verwijderd

Werkt een spam filter die dit misschien voor deze ene persoon blok?

Ik weet niet of het ook voor uitnodigingen geldt, maar als je op de exchange server in het start menu duikt > progamma's > Microsoft Exchange > system manager.
dan kan je onder het mapje: tools > mail tracking. doen. Moet je hier even de gegevens van die persoon invoeren en dan kijken wat die doet. Misschien dat dit alleen voor emails geldt, maar het is proberen waard.

Verwijderd

Bij ons op de zaak is ook iets vreemds aan de hand:

iemand stuurt mij een uitnodiging voor een vergadering, alleen voor ons twee.
Ik accepteer deze uitnodiging, en die wordt ineens naar heel andere mensen bij ons gestuurd!

Het is allemaal erg vaag, mensen die de uitnodiging niet moeten krijgen krijgen hem dus wel. Daarnaast, als je dan accepteert, dan is ie ineens door iemand anders geaccepteerd?? en ook nog voor een aantal andere personen??

Erg vaag! iemand hier iets voor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:50:
Bij ons op de zaak is ook iets vreemds aan de hand:

iemand stuurt mij een uitnodiging voor een vergadering, alleen voor ons twee.
Ik accepteer deze uitnodiging, en die wordt ineens naar heel andere mensen bij ons gestuurd!

Het is allemaal erg vaag, mensen die de uitnodiging niet moeten krijgen krijgen hem dus wel. Daarnaast, als je dan accepteert, dan is ie ineens door iemand anders geaccepteerd?? en ook nog voor een aantal andere personen??

Erg vaag! iemand hier iets voor?
misschien handig om een eigen topic te openen? dan kunnen meer mensen hier hun oordeel over geven... graag ook meer informatie
OS, servers, exchange, etc?

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Voor de TS, wellicht dat je het vinkje aan hebt staan genaamd: "Vergaderverzoeken en antwoorden alleen naar mijn gemachtigden sturen, niet naar mij". deze optie zit onder: extra->opties->tabblad gemachtigden

euh...ja