Toon posts:

[C#] Trage build*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk nu een tijd met Visual studie 2005 en probeer het e.e.a te schrijven in c#

Kort geleden heb ik een reinstall gedaan van me PC en nu heb ik een vaag probleem. Als ik code compile duurt het nu in eens - en het kunnen simpele programma's zijn - heel erg lang. Ik kan hier over op het internet niets vinden, in de logs zie je gewoon de build command en dat duurt en duurt en heb het idee dat het ook nooit zal eindigen. Als ik de compile wil aborten reageert het ook niet

Iemand een idee?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je ook alle updates (SP1 e.d.) geïnstalleerd? En ben je toevallig van XP naar Vista gegaan ofzo?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal de even kijken of er idd nog updates zijn; momenteel ligt de update site eruit van MS.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle updates die er zijn geinstalleerd. Ook de service pack van VS. Vanochtend ben ik weer aan het coden geslagen en het gaat heel de tijd goed en ineens... op dit moment is hij aan het 'builden' en hangt naar mijn idee.

code:
1
------ Build started: Project: ConsoleApplication2, Configuration: Debug Any CPU ------

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 17:17
Heb je VB geinstalleerd?
Zie dan: http://runithomsen.blogsp...05-build-performance.html

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik geen ASP.net of iets dergelijks, maar heb het er wel opstaan zeg maar. Ik gebruik verder ook geen code of componenten die in een andere taal of via een of andere constructie aangeroepen worden.

Ik heb alle updates erop; en heb voordat ik hier ging posten een reinstall gedaan van de IDE zelf. Ik begrijp er werkelijk waar niets van.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het gevonden heb en met nadruk op denk. Ik had een plugin als trail version geinstalleerd en deze is verlopen en het *lijkt* nu goed te gaan. Dacht vertel het even zodat mensen op got er wat hebben misschien in de toekomst.
Pagina: 1