Toon posts:

Devtrack?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou heel lief een bugje melden.
Word ik verwezen naar devtrack prima... moet je je daarvoor weer registreren?
Kan dat niet automatisch?
Anyway ik geef het op.
Dan maar geen tekst kunnen selecteren met men i.e. 6 draaiend op xp

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
http://devtrack.tweakers.net, heb je nog geen account kan je je hier registreren. Aangezien Mantis niet aan het T.net systeem gekoppeld is moet je je inderdaad apart registreren :)

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Daar moet je je inderdaad even apart registreren; is 1 minuut werk :)

edit:
uch ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Serenity op 06-06-2007 23:48 ]

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01-2025

Ben1985

Tatatata!

Ik las in een andere thread dat er daar al een melding is gemaakt over het niet kunnen selecteren van tekst in IE, dus dat komt wel goed neem ik aan.

Of gewoon een andere browser nemen, heb nog geen problemen gemerkt onder Opera

[ Voor 24% gewijzigd door Ben1985 op 06-06-2007 23:58 ]

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We hebben eens Mantis gekoppeld aan de userdatabase, maar dat gaf zoveel performanceproblemen dat niemand meer kon inloggen. Vandaar dat je even de drempel moet nemen om daar te registreren. Een beetje extra werk voor jou, maar voor het gros van de gebruikers zijn bug- en featurerequestmeldingen mooi meegenomen ;).

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Zou het niet handiger zijn als T.net zelf een bugreportsysteem zou hebben (in-house dus) i.p.v. een extern systeem als Mantis, waarschijnlijk zou het nog overzichtelijker worden ook :p

We are shaping the future

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De devtrack maakt al jaren gebruik van Mantis, dus ik denk dat het wel zijn nut bewezen heeft in die tijd ;).

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 19:36
Daarnaast is Mantis gewoon cool.. :9 (Ook gebruikt voor veel projecten)

http://hawvie.deviantart.com/

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:51
Robin schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:04:
We hebben eens Mantis gekoppeld aan de userdatabase, maar dat gaf zoveel performanceproblemen dat niemand meer kon inloggen. Vandaar dat je even de drempel moet nemen om daar te registreren. Een beetje extra werk voor jou, maar voor het gros van de gebruikers zijn bug- en featurerequestmeldingen mooi meegenomen ;).
Hier geef je wel een probleem aan: drempel.
Ik heb me toevallig vandaag alsnog aangemeld (omdat er zo vaak naar verwezen word werd ik toch nieuwsgierig), maar ik heb ook lang tegen die drempel aangehikt, omdat ik niet wist wat de reden was en geen zin had me voor de zoveelste keer ergens voor aan te melden. Nu ik weet dat het een volwaardig deel van tweakers is en het een technische reden heeft dat je je apart aan moet melden, maakt dat voor mij niet zoveel meer uit.
Terwijl je voor een bug in het forum gewoon even een topic kan openen, moet je hier weer apart inloggen en uitzoeken hoe eea werkt (heb zelf alleen nog maar rondgekeken). Dit zal vooral nieuwe users misschien een beetje afschrikken om snel een bug te melden.

PV Output

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Even een vraagje die niet een nieuw topic waardig is:

Ik heb/had een devtrack account onder de username Moartn, maar ik ben het wachtwoord kwijt. Zo te zien wijst hij nog naar maarten@tweakers.net, dus ik kan mezelf geen nieuw wachtwoord toe laten mailen. Kan iemand het adres veranderen naar maarten@moartn.net en me even een nieuw wachtwoord toemailen? :>

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Moartn schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:56:
Even een vraagje die niet een nieuw topic waardig is:

Ik heb/had een devtrack account onder de username Moartn, maar ik ben het wachtwoord kwijt. Zo te zien wijst hij nog naar maarten@tweakers.net, dus ik kan mezelf geen nieuw wachtwoord toe laten mailen. Kan iemand het adres veranderen naar maarten@moartn.net en me even een nieuw wachtwoord toemailen? :>
Done

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-02 02:24
HawVer schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:31:
Daarnaast is Mantis gewoon cool.. :9 (Ook gebruikt voor veel projecten)
offtopic:
Bucht, buggy en onoverzichtelijk, dat is het. Trac is beter, maar stelt veel meer eisen (Python e.d.). Dus eigenlijk is het een kwestie van de minst slechte kiezen.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 19:36
Bashrat schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:34:
[...]

offtopic:
Bucht, buggy en onoverzichtelijk, dat is het. Trac is beter, maar stelt veel meer eisen (Python e.d.). Dus eigenlijk is het een kwestie van de minst slechte kiezen.
Heee, dat ziet er ook wel netjes uit. Een bugmelding ziet er iig overzichtelijker uit dan in Mantis.

http://hawvie.deviantart.com/

Pagina: 1