Wireless keyboard wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:41

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
Ik heb een tijd lang een defect scherm gehad, waardoor ik gewoon op m'n laptop zat te werken. Nu heb ik een nieuw scherm en wilde ik opnieuw met draadloze muis en toetsenbord werken, maar hij herkent het toetsenbord niet meer. BlueTooth zelf werkt nog prima, de MM en mijn telefoon verbinden gewoon. Het lampje op de achterkant van het toetsenbord knippert, hetgeen wil zeggen dat ie 'discoverable' is. Maar hij komt niet naar voren in de setup assistant. Hoe kan dit?

Specs:
Powerbook G4 12", 1,5 Ghz model
OS X 10.4.9
Standaard Apple keyboard

Al geprobeerd:
*Aan en uitzetten
*Batterijen wisselen
*Opnieuw opstarten
*Dag zonder batterijen laten zitten
*Pairing verwijderen en opnieuw proberen te zoeken
en al dat soort standaard truckjes die volgens verschillende internetsites zouden moeten werken maar bij mij geen effect hebben. Iemand een ietwat gerichtere oplossing voor me? :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
*kick

Iemand een suggestie?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

probeer het toetsenbord eens te pairen met een andere mac met BT in de buurt ?
als dat niet toerijkend is probeer het eens bij een service centre

:)

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
Helaas geen andere Mac in de buurt, en Service Center is ook nogal ver weg. Vandaar dat ik eerst om ervaring vraag :)