Toon posts:

Nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zelf een pc samen gaan stellen en in elkaar zetten
Dat laatste gaat me wel lukken alleen ik zit met het eerste

Wat voor moederbord / cpu moet ik nemen?
computer wordt zal voornamelijk worden gebruikt voor games en video bewerking

Ik heb al hier op GoT gezocht, PMG FAQ gelezen, en op google geprobeert te zoeken, tog kom ik er niet uit. Ik weet gewoon niet wat ik nou moet kiezen

Misschien kunnen jullie mij helpen?

Mischien had deze topic beter in "Processors, Mobo's & Geheugen" gekunt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 22:24 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem de BBGs eens door en lees reviews over de onderdelen die je aanspreken. Verder is het niet zomaar te zeggen wat voor PC je moet kopen, gezien jen iet aangeeft wat je er precies mee gaat doen (als je onder games wat oude retro games verstaat heb je echt geen dikke vidkaart nodig enz) en je ook geen budget hebt. En zonder budget is het lekker makkelijk bouwen, pak gewoon van alles het snelste, bij voorkeur 2 of meer en je hebt vanzelf wel een snelle bak.

zie ook: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**

[ Voor 7% gewijzigd door TERW_DAN op 06-06-2007 22:25 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Pak een webshop of een prijslijst van een winkel bij je in de buurt, koop het duurste van het duurste dat een beetje op elkaar aansluit, en je heb een vette PC.

Maar goed, ff zonder gein.
Misschien is het handig een budget te noemen, even aan te geven waar je zelf aan zit te denken etc.
Op deze manier geef ik je topic erg weinig kans...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06

Thandor

SilverStreak

Inderdaad, Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**.

Bekijk de Best Buy Guides (BBG's) eens voor een leuk opzetje en lees reviews en benchmarks over de nieuwste hardware. Op die manier kom je te weten wat er op de markt is en welke prestaties het levert :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Terw_Dan zegt het eigenlijk al: neem BBGs door en schiet niet te ver door. Met reviews kun je snel een beeld krijgen bij de prestaties van bepaalde hardware. Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen** says all :)

Dit topic is gesloten.