Het kan ook niet. Ik deed eens een TR van een topic die voor het posten van mijn TR gesloten werd - ik kreeg toen een foutmelding 
Even los van of het handig is om een TR te kunnen plaatsen op een gesloten topic, ik denk dat het in dit geval niet zo handig is omdat mods meestal niet de TRs lezen van topics die al gesloten zijn. Een DM naar een van de modjes lijkt me denk ik het meest effectief
Even los van of het handig is om een TR te kunnen plaatsen op een gesloten topic, ik denk dat het in dit geval niet zo handig is omdat mods meestal niet de TRs lezen van topics die al gesloten zijn. Een DM naar een van de modjes lijkt me denk ik het meest effectief
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het lijkt me niet dat het mogelijk is aangezien de functionaliteit niet geboden wordt. In dit geval heb ik de post aangepast en de link geplaatst.
De reden waarom de functionaliteit mijns inziens niet geboden wordt, is omdat een topic report aan het topic hangt en het topic niet meer in het vizier is (in dit geval 17 maart).
De reden waarom de functionaliteit mijns inziens niet geboden wordt, is omdat een topic report aan het topic hangt en het topic niet meer in het vizier is (in dit geval 17 maart).
Of een TR op het huidige deel natuurlijk.oisyn schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:26:
Een DM naar een van de modjes lijkt me denk ik het meest effectief
Is inderdaad wat meestal gebeurd
Gebruik dus een DM naar de moderator of een TR op het nieuwe deel. De kans dat een TR bij een gesloten topic nog gezien wordt is te klein om die optie aan te willen zetten.
Pagina: 1