Toon posts:

Tijdschrift "PC consument" test 19" monitoren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik quote uit de PC Consument:
"De LiteOn B1997NST komt als beste 19-inch monitor uit de test, maar ook de Compaq P910, de Iiyama en de Philips 109S mogen er zijn."

Is die low-budget monitor van flipse echt beter dan de high-end van iiyama? Volgens de test wel. Ik heb het blad en de test-methodes zagen er goed en degelijke uit.

Wat denk je van die test en hoe is jouw 19" monitor ervaring?

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Iiyama is de enige monitor die bij mij nog op een computer wordt aangesloten.
Kost wat, maar dan heb je ook wat.

It's simply the best. 8-)

Good goan

Verwijderd

Iiyama is inderdaad erg goed, maar ik denk dat ze de afgelopen tijd wel erg overhyped zijn. natuurlijk zijn er ook andere merken die een bepaalde beeldbuis(Iiyama maakt die dingen niet zelf)goed inkunnen installen en de rest er om heen kunnen bouwen. Ik blijf erbij dat review of niet je altijd zal moeten gaan kijken naar de schermen, het liefst naast elkaar en op dezelfde videokaart(nog liever je eigen natuurlijk). Das de enige manier om een goede keuze te maken. Eigenlijk moet je de monitor die jij gaat kopen ook ffies aan laten sluiten in de winkel om kleine foutjes in het scherm te checken(helderheid in de hoeken enz). Laat je niet wegjagen door verkopers. Je gaat wel mooi 1/3 tot 1/4 van het geld van je totale PC aan die aankoop uitgeven. mag je dus wel ffies de tijd voor nemen.

Succes met eventueele aankopen

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Iedereen is hier wel erg Iiyama-minded.
Pas daar voor op, er zijn zeker ook andere goeite (soms betere) monitoren.

Iiyama is natuurlijk ook wel geweldig...

Verwijderd

Inderdaad, iiyama monitoren zijn onderhand echt de patserbakken onder de monitors ;)
Waarmee ik niet zeg dat iiyama slecht is maar, dat soort van heilige merk vind ik overdreven want er is ondertussen heel wat gelijkwaardige en ook betere concurrentie. Zoals nu bijvoorbeeld die 19" LG.