[bug] Niet updaten van nieuwe modstatus in Gallery-profiel

Pagina: 1
Acties:

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb iets van een uur geleden mijn modereren geactiveerd. Echter staat in mijn profiel nog steeds "Inactief". Draait hier 's nachts een script voor? Is er nog geen link gemaakt met de (vermoedelijk nieuwe) database na NG? Of is dit daadwerkelijk een bug?

Voorbeeld: http://tweakers.net/gallery/41081

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ach, dat staat er bij mij ook al jaren, en ik kan toch alles modden wat los en vast zit, geen idee of het zo hoort, maar als je kan modden zou ik me er niet zo druk over maken :)

Maar toch even een tik richting Frontpage Algemeen zodat iemand als Longbeard of botoo er hun licht over kunnen laten schijnen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• hereweare67893
  • Niet online
moto-moi schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:29:
Ach, dat staat er bij mij ook al jaren, en ik kan toch alles modden wat los en vast zit, geen idee of het zo hoort, maar als je kan modden zou ik me er niet zo druk over maken :)

Maar toch even een tik richting Frontpage Algemeen zodat iemand als Longbeard of botoo er hun licht over kunnen laten schijnen.
Ach het is geen prio 1 bug of zo maar toch. Als er zo veel tijd gestoken is in NG is het handig/fijn/bevredigend dat dit soort dingen ook kloppen. :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens de backend zou jij gewoon moeten kunnen modden, je status daar staat op Geactiveerd. Wat mij betreft meld je het dus als bug op Devtrack. Het zou inderdaad handig zijn als daar de correcte status staat.

• hereweare67893
  • Niet online
Harm schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:35:
Volgens de backend zou jij gewoon moeten kunnen modden, je status daar staat op Geactiveerd. Wat mij betreft meld je het dus als bug op Devtrack. Het zou inderdaad handig zijn als daar de correcte status staat.
Modden kan ik inderdaad. Al zie ik nergens of een post nou gemod is of niet en kan ik in het menu nergens de modqueue vinden (zie ook JvH in "Next Gen!" )

Ik registreer wel even voor Devtrack en ik post het daar zo even :)

@hieronder: Nee dat is de regel daarboven, die bij mij op "Trainee" staat. Voor zover ik weet wordt dat niet meer gebruikt. Maar dat weet ik niet 100% zeker.

[ Voor 12% gewijzigd door hereweare67893 op 06-06-2007 21:41 . Reden: Antwoord vraag ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Is dat niet gewoon die soort van 'rang' die je kan krijgen naarmate je meer modereert? Want zo is het altijd geweest namelijk.

@hierboven: dat is het dus wel, die daarboven gaat over de Frontpage als geheel, ik ben bijvoorbeeld 'Grootmeester' daar en als modstatus ook inactief, terwijl ik ook gewoon kan modereren, ik doe het alleen niet zo erg veel de laatste tijd :)

[ Voor 50% gewijzigd door Haan op 06-06-2007 21:51 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• hereweare67893
  • Niet online
Melding op http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=2383

@hierboven: Ja dan bedoelen we dus hetzelfde :P Dat we alletwee kunnen modereren en hij toch bij alletwee op inactief staat.

[ Voor 53% gewijzigd door hereweare67893 op 06-06-2007 21:52 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Maar dat is dus een 'rang' die kan veranderen naarmate je meer modereert, net zoals die daarboven naarmate je meer pagina's op de Frontpage bekijkt.
Ik zat er blijkbaar toch naast: Robin in "[Mod Punten Bug]"

[ Voor 26% gewijzigd door Haan op 06-06-2007 22:06 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Pagina: 1