vista] composiet

Pagina: 1
Acties:

• trucker0werner
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-03 02:09
ik zou graag zaken van vhs (en zelf van v2000) over zetten naar een dvd
het probleem is dat ik maar niet voor elkaar krijg om de composiet in vista te kunnen bekijken

kan het wel met wintv2000 alleen de decoder is niet goed
en die van vista is wel goed en daarom wil ik die graag gebruiken maar ik krijg het maar niet herkent

edit:
och stom van me om dat te vergeten bij te zetten
ik gebruik dus de media center van vista ultimate met de microsoft video decoder en nvidia purevideo audio decoder.
mijn tv kaart is wintv pvr 150mce(kit)

ik kan heel goed kijken naar welke tv zender dan ook (alleen talpa niet, maar dat staat toch niet vaak op)
maar ik krijg geen mogelijkheid gevonden om de composiet die er op zit te laten werken in vista media center

ik heb in wintv2000 de composiet gezien (heb ff mijn digitale camera ingeplugd om te zien of het werkt) maar in wintv2000 krijg ik al slecht beeld (slechte decoder) en ik vind mce fijner dan wintv2000

ik weet ook dat media portal goed werkt
dus als het zeker niet kan of gewoon niet lukt dan zal ik dat als ener laaste middel zien
en laatste is dan de wintv2000

[ Voor 55% gewijzigd door trucker0werner op 06-06-2007 19:34 ]

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:57

Crusader

Arc Nature

ik vrees dat we meer info nodig hebben, zoals welke hardware, driverversies etc.

Je bent nieuw zie ik, welkom, maar lees a.u.b. eerst de GoT FAQ even door voordat je gaat posten :)

Ik zal je op weg helpen: Registratievoorwaarden / korte FAQ

[ Voor 17% gewijzigd door Crusader op 06-06-2007 18:45 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• trucker0werner
zie eerste post
oh ja ik ben om eerlijk te zijn niet zo echt een fanaat van lezen

[ Voor 69% gewijzigd door trucker0werner op 06-06-2007 19:35 ]

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:57

Crusader

Arc Nature

Tja, zijn er maar weinig die van lezen houden (ik ook niet) ;)

Anyway, heb je überhaupt ergens de mogelijkheid om te switchen van input wat je wilt zien?
Of wellicht de meest recente drivers eens proberen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Ik heb zelf geen ervaring met jouw combinatie van hardware i.c.m. Vista Media Center, ben bang dat ik zelf geen oplossing kan bieden...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• trucker0werner
ik weet dat ik gisteren de dirver 3.4b heb geinstalleerd
maar inderdaad ik kan nergens vinen dat ik kan kiezen voor composiet
en als mijn kaart een mce is dan zal het moeten werken zonder software (tenminste dat deed het in het begin)