Bluetooth gebruiken (telefoon --> Vista)

Pagina: 1
Acties:
  • 741 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik heb net een bluetoothverbinding tot stand gebracht tussen mijn Samsung D500 en mijn PC (Windows Vista). Nu een simpele vraag: hoe/waar kan ik de bestanden van mijn telefoon naar mijn PC sturen (en vice versa)?

edit: Het is me al eens gelukt (toen had ik nog XP), en toen verscheen de Samsung gewoon in de verkenner.. Hoe krijg ik dat nu weer voor elkaar?

[ Voor 27% gewijzigd door tbenschop2 op 06-06-2007 18:40 ]

Verwijderd

Het tot stand brengen van een Bluetooth verbinding zal nog geen snelkoppelingen opleveren. Daar is software voor nodig. Als het goed is zit er een klein utility op de CD-ROM die bij de Samsung zat die je eerst moet installeren. Kijk anders op de site.

• Raymondv.R.
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 14:57
Wanneer je bestanden wil verzenden van je telefoon naar je pc kun je ook het volgende doen:

In je taakbalk staat als het goed is het bluetooth teken, als je daar rechts opklikt krijg je op de 4e regel van boven 'bestanden ontvangen' te zien. Klik er op en je kunt kiezen van welk apparaat je de bestanden wilt ontvangen. Als er geen apparaat gekozen kan worden is er iets mis met de koppeling tussen telefoon en pc.

Kan je je telefoon kiezen, dan is dat het moment om daadwerkelijk het bestand met je telefoon naar je pc te verzenden. Dit moet werken en andersom kan ook, bluetooth aan op je telefoon en de optie bestand verzenden kiezen op je pc.. Succes ermee