Rataplan schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:15:
[...]
RH is een business distro, maar Fedora is dat zeker niet. Dat Red Hat aardig tegen Fedora-gebruikers doet is wmb niet echt bedrijfsnieuws, of we moeten alle OS-gerelateerde berichten in Pro plaatsen.
[...]
Zou ik zelfs nog een punt in zien om dat te gaan doen.... helemaal zolang het server-os' zijn....
Dat ik niet wil gaan zeuren over nieuws wat verder dan 4 dagen teruggaat

Dat is niet reeel en als daar wat fout gegaan is qua channel-isering (

) kan me dat eigenlijk niks schelen

Vandaar....
[...]
Vrijwel alles hééft zijdelings met professioneel gebruik te maken, dus daar gaan we toch wat terughoudender mee zijn. Als je naar hardware kijkt, dan wordt dat door bedrijven gemaakt. Om nou alle hardwarenieuws ter illustratie van de bedrijfsactiviteiten in Pro op te nemen - nou, nee

Nah, you get the point

Ik vraag me overigens af hoe jullie @ redactie onderscheid gaan maken tussen wat wel voor de pro interssant is (ik pak hier even open-source als onderwerp) en wat niet

In principe is elk open-sourcenieuws op alle doelgroepen gericht, maar wanneer gaat het in pro komen

Maar het is geen afbrekende kritiek, het viel me gewoon op dat ik het niet kon vinden in pro, waar ik het wel verwacht had
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer