IBM HD naar de kl*te

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Topicstarter
Gisternacht heeft waarchijnlijk windows mijn HD vernaggelt.
ik kan hem niet meer benaderen, scandisk zegt dat de FAT's van alledrie de partities ongeldig is.
Als ik C: wil formateren (staat toch alleen maar win98 op) dan krijg ik het volgende bericht:
"Het medium is ongeldig, of spoor 0 is beschadigd. De schijf is onbruikbaar"

En bedankt. :(

fdisk /mbr vreet ie niet (onbekende parameter ofzo) en partition magic lost ook niks op.

Heeft iemand een briljant idee om deze schijf van mijn boekenlegger verzameling te redden?

bij voorbaat dank.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
ik heb hier een oude 1gig al 5 jaar oud en werkt dus niet goed meer, er zitten wat bad sectors op en win98 kan ik er ook niet opinstalleren, maar het schrijfje word nog wel goed in de bios herkend nou blijkt een van de laatste sectors van deze schrijf verrot te zijn en scanddisk repearen geeft steeds hetzelde, in ieder geval het schrijfje doet nu perfect dienst in slave mode als incoming schrijf van zooi die van het web naar binnen geplutk word!

• Koop

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Topicstarter
`nou ja,
het probleem is al "opgelost":

een progje van IBM (drive fitness test)
heeft gewoon heel m'n schijf leeg gemaakt en "genuld", dus nu is partition magic weer leuk partities aan het maken.
heeft me dus wel al m'n data gekost maar goed. m'n HD doet het weer gelukkig.
De helpdesk van IBM is zoniet nog erger dan die van Casema :( een lege verzameling slecht verstaanbare engelsen en belgen, en dat op een nederlandsche helpdesk.

wellicht kun je met dat proggie die bad sectors op jouw ouwetje ook weg krijgen..

Verwijderd

Als je nog wat enge geluiden wilt horen die je harddisk kan maken, luister dan naar de .wav's op deze pagina. Brrr, scary shit.
http://ssddom01.storage.ibm.com/hddt/knowtree.nsf/cffe836ed7c12018862565b000530c74/4b1a62a50f405d0d86256756006e340c?OpenDocument

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

BOS » SCARY! Ik ga nu bij elke geluid van me HD hele enge dingen denken.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Koop

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Topicstarter
ja.. die heb ik ok afgeluisterd, toen me Hd het niet meer deed..

gelukkig maakte mijn hd andere geluiden :)
PHEW! :)

Verwijderd

mwoah gare geluiden :)
Pagina: 1