Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
Misschien moet je eens wat onderzoek doen en reviews lezen over laptops? Het verschil in architectuur, energie consumptie en het snelheidsverschil is zeker wel te vinden. Als tweaker hoor je het nog interessant te vinden ook
Of de Core Duo veel sneller is dan je Pentium M hangt af van de gebruikersdoeleinden. Met Office en internetten heb je aan die Pentium M meer dan genoeg.
Qua prestaties ga je er wel op vooruit. Dit is te o.a. te danken aan de verhoogde FSB en meer cache under the hood. Ook heeft men de multimedia-prestaties door het implenteren van SSE3-instructies en de verbetering van SSE2- en floatingpointprestaties.
Zelf merk ik wel dat m'n Core Duo T2300 sneller is dan mijn Athlon 64 4000+ in programma's zoals WinRAR, Photoshop e.d.
Kortom: het is maar net wat je gebruikersdoeleinden zijn.
Qua prestaties ga je er wel op vooruit. Dit is te o.a. te danken aan de verhoogde FSB en meer cache under the hood. Ook heeft men de multimedia-prestaties door het implenteren van SSE3-instructies en de verbetering van SSE2- en floatingpointprestaties.
Zelf merk ik wel dat m'n Core Duo T2300 sneller is dan mijn Athlon 64 4000+ in programma's zoals WinRAR, Photoshop e.d.
Kortom: het is maar net wat je gebruikersdoeleinden zijn.
Een Core (1) Duo is in principe een dubbele Pentium M "Yonah". Dus sneller is een 1.8GHz versie zeker. Een Core 2 Duo is echter weer van een vernieuwde architectuur en biedt ook weer extra snelheid per MHz.
Over het algemeen zal het verschil in zuinigheid niet veel van elkaar afliggen.
Tesla Model Y RWD (2024)
De Core Duo Yonah is inderdaad gebaseerd op een verbeterde uitvoering van de Dothan-kern van de laatste Pentium M.--MeAngry-- schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:53:
Een Core (1) Duo is in principe een dubbele Pentium M "Yonah". Dus sneller is een 1.8GHz versie zeker. Een Core 2 Duo is echter weer van een vernieuwde architectuur en biedt ook weer extra snelheid per MHz.
Het verschil tussen de Yonah en de Merom is dat de Yonah 64-bits ondersteuning en ook (met uitzondering van een aantal modellen) minder cache geheugen heeft. Verder is de Merom ook gebaseerd op een verbeterde uitvoering van de Dothan-kern.
Dus waarom hij per definitie sneller is per MHz?
[ Voor 3% gewijzigd door DaMarcus op 06-06-2007 17:01 . Reden: Typo ]
Mijn gebruiksdoelen zijn office-toepassingen, mail/internet/IM, licht webdev-werk, photoshop, wat 'pret-apps' zoals Google Earth etc. en af en toe een oud spelletje (C&C generals).
Als ik dit zo hoor ga ik daarvoor. Ik zit toch met een schuin oog naar die Asus te kijken, die heeft twee jaar pickup&return garantie, terwijl mij Acer maar onder één jaar carry-in viel. Ik ga alleen niet meer de fout in door een laptop ongezien te kopen (internet), de scharnieren van mijn Acer vond ik al zwak vanaf het moment dat ik hem de eerste keer openklapte.
Bedankt iedereen!
Als ik dit zo hoor ga ik daarvoor. Ik zit toch met een schuin oog naar die Asus te kijken, die heeft twee jaar pickup&return garantie, terwijl mij Acer maar onder één jaar carry-in viel. Ik ga alleen niet meer de fout in door een laptop ongezien te kopen (internet), de scharnieren van mijn Acer vond ik al zwak vanaf het moment dat ik hem de eerste keer openklapte.
Bedankt iedereen!
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
Pagina: 1