ik ben in het bezit van een computer met redelijke opslag capaciteit, en ene externe HDD voor backups e.d. Ook in het bezit van een Harddisk dvd-speler die gezellig al mijn DIvX filmpjes afspeelt op de tv. Het probleem is alleen dat ik eerst alles op DVD moet zetten. (ook hebben andere tv's in dit huishouden geen moderne dvd-speler die met Divx overweg kan)

Klik-able
Nu zag ik in het blad van de macro een multimedia HDD, met 500 gb, ondersteunt ongeveer alle video/afbeeldings formaten. Bevat zelfs een cardreader(altijd handig voor foto's)
Ansluitingen: av,optical kabel(SPIDF), scart, S-video en usb 2.0
Met afstandsbediening
Merk: chili green
Dit alles voor 165 euro excl.
Dit lijkt mij een prima ding om al mijn 'home video's'
op te zetten en zo op elke tv te kunnen kijken en zelfs mee te nemen naar vrienden om daar een filmpje te kijken. Dus, gelijk kopen dit ding of zijn er nog problemen? Kan elke tv hiermee overweg e.d.
Wat mij ook zo vreemd lijkt is dat in hetzelfde blad een externe HDD van 400Gb staat, zelfde merk e.d. deze is 10 euro goedkoper. Dus bij deze multimedia HDD krijg je 100GB en een hele hoop leuke opties erbij voor maar 10 euro,

Klik-able
Nu zag ik in het blad van de macro een multimedia HDD, met 500 gb, ondersteunt ongeveer alle video/afbeeldings formaten. Bevat zelfs een cardreader(altijd handig voor foto's)
Ansluitingen: av,optical kabel(SPIDF), scart, S-video en usb 2.0
Met afstandsbediening
Merk: chili green
Dit alles voor 165 euro excl.
Dit lijkt mij een prima ding om al mijn 'home video's'
Wat mij ook zo vreemd lijkt is dat in hetzelfde blad een externe HDD van 400Gb staat, zelfde merk e.d. deze is 10 euro goedkoper. Dus bij deze multimedia HDD krijg je 100GB en een hele hoop leuke opties erbij voor maar 10 euro,