AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
ja, kheb net de demo. best geinig spel moet ik zeggen.
wel klote soms, kzit nu in level2, moet je die vrouw gaan redden, en komen er allemaal van die lompe seareapermannen op je af, heel kut.
maar het is wel moohooi hoor
(ja kan nog steeds niet saven he, in de game.
of is er een patch voor?)
wel klote soms, kzit nu in level2, moet je die vrouw gaan redden, en komen er allemaal van die lompe seareapermannen op je af, heel kut.
Jouw advertentie hier??
in de full version kan je het wel savenOp donderdag 08 februari 2001 14:21 schreef hansdezwans het volgende:
ja, kheb net de demo. best geinig spel moet ik zeggen.
en van die vrouw halen
moet je het bosje gebruiken
blijf dan aan de rechter kant na dat je de hoek om ben en de enemey basis net ziet.
rust achter de steen om weer opteladen.
ga dan weer als bosje naar de rechter kant van de berg
oja vergat niet de machine dun tehalen.
ga dan van achter de berg vandaan weer als bosje rochting het grote gebouw, je zal het niet halen dus je heb je machine gun nodig.
je zou eventuweel rechts om de barack kunnen gaan zodat je ff kan rusten bij de berg. kijk wel hier uit ze kunne je wel zien.
loop dan naar de grote gebouw. en loop naar binnen, btw gebruik geen jet pack.
en als je de vrouw ziet, schrik niet
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
hehe, ik gebruikte wel mn jetpacket, en......het ging fantastiesch! gewoon die homing missiles afleiden met je flares, keimakkelijk
en WHAHAHAH, wat is die trut lelijk zeg!! wel humor
en WHAHAHAH, wat is die trut lelijk zeg!! wel humor
Jouw advertentie hier??
Homing raketen??
Volgens mij niet in dat level
JIJ CHEAT
Volgens mij niet in dat level
JIJ CHEAT
Tsjeez, jij doet niet aan sight seeing;)
Niet op voorraad.
Pagina: 1