Frontend speakers met wat meer bas?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb een harman kardon surround set gekocht en deze in mijn woonkamer opgesteld. De woonkamer is zeer langwerpig waardoor aan de andere kant van de kamer de bas (woofer) minder goed hoorbaar is. De receiver heeft de mogelijkheid om op de frontend speakers meer vermogen te zetten (max 120w). Ik wil daarom de kleine harman kardon speakertjes vervangen door speakers met wat meer vermogen en bas.

Mijn keuze was eerst gevallen op de Kef IQ5 mede omdat ik de IQ serie zeer mooi vind vormgegeven. Bij de MediaMark (tijdelijk 200 euro) heb ik de speakers mogen beluisteren maar ik moet zeggen dat ik het geluid een beetje tegen vond vallen. Vooral de lagere tonen. De JBL e80 vond ik stukken beter klinken maar deze speakers vind te opzichtig (groot). Zijn er nog andere speakers, mooi vormgegeven, die in aanmerking zouden komen om mijn harman kardon frontend speakertjes te vervangen?

http://www.xbmcfreak.nl/

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Helaas kunnen we je daarbij moeilijk helpen. Wij kennen jou smaak niet en, weten niet wat je wil uitgeven, en bovendien gaat nu iedereen wat anders roepen. Je moet dus gewoon weer lekker naar de winkel(s) gaan om daar rustig te beluisteren wat ze allemaal hebben. Dat is echt de enige manier om voor jou wat passends te vinden.

Zie Audio en HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.