Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met verwijderen/installeren Adobe Reader

Pagina: 1
Acties:
  • 7.215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al dagen Adobe Acrobat Reader 8 NLD te installeren, maar dat mislukt steeds. Ik krijg dan de melding: "kan de oudere versie van Adobe Reader 8 NLD niet verwijderen. neem contact op met de systeembeheerder"
Ook als ik de Reader versie 6 of 7 probeer te installeren, verschijnt deze melding (aangepast aan de versie, die ik probeer te installeren).
Ik heb op aanraden van Adobe's Knowledgebase registersleutels verwijderd, heb zelf de naam Adobe uit het register van de versies 6 en 7 verwijderd, heb binnen Windows XP (incl. sp 2) Adobe verwijderd.
Toch zit er nog iets in de weg, maar wat?! Is het toch al de registersleutel van versie 8, of wellicht een nog oudere?

Wie kan mij helpen?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Probeer een een andere PDF Reader te installeren, zoals bv. Foxit Reader. Je kan de laatste versie hier : http://us01.foxitsoftware...der/foxitreader_setup.exe vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-06-2007 15:58 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik inderdaad al geïnstalleerd, maar dan krijg je bij het openen van een pdf-file vaak meldingen over het niet kunnen starten van Adobe. Dat is wel weg te klikken, maar ik krijg het niet voor elkaar om Foxit altijd en overal standaard te laten openen (zonder die meldingen). Die meldingen zijn storend en ook verwachten veel sites dat je Adobe gebruikt, maar gelukkig laat iedere pdf zich wel lezen met Foxit.
In elk geval bedankt voor je reactie!

Verwijderd

Biedt de Windows Installer Cleanup Utility misschien uitkomst?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas. Ik heb het geïnstalleerd en kan er niets van Adobe in terug vinden. De oplossing is nog ver weg!

Dank je.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Probeer eens een tweede account aan te maken, en daar Acrobat Reader te installeren. Ook kan je eens kijken in de map C:/Program Files/Common Files/ of daar niets van Adobe te vinden is.
Ook CCleaner kan je eens proberen, misschien kan die je helpen

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Hey,
Ik heb ook reeds meerder malen geprobeerd Acrobat reader 8.1 NL te installeren, doch ook steeds de melding " kan de vorige versie van acrobat reader 8 niet verwijderen ".
Ik heb reeds gemaild naar adobe Dutch costumer service en kreeg de link doorgestuurd om deze manueel te verwijderen

http://kb.adobe.com/selfs...=kb400728&sliceId=2[/url]

Doch dit helpt ook niet.

Daarna via regedit geprobeerd alles te zoeken met woord " Adobe " en deze gedeled.
Terug proberen te installeren, terug NIET gelukt ;(
Kan er iemand mij nog helpen?

Verwijderd

Ik probeer al dagen Adobe Acrobat Reader 8 NLD te installeren, maar dat mislukt steeds. Ik krijg dan de melding: "kan de oudere versie van Adobe Reader 8 NLD niet verwijderen. neem contact op met de systeembeheerder"

Wie kan mij helpen? :'(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je dit al geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1