Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Gisteren ook al melding van gemaakt.
\[V&A] Advertentie wijzigen knopje
[edit]
Heb er op devtrack.tweakers.net melding van gemaakt. Handig systeem.
[ Voor 15% gewijzigd door PD2JK op 06-06-2007 14:10 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Veilingmodus klopt ook niet, ook maar eens melden.
ARME AOW’er
Maar een link in http://tweakers.net/my.tnet/ mag van mij best.
Iemand die misschien een screenshot kan maken van het knopje om het te verduidelijken
Edit:
Gevonden! tjonge, dat is wel een heeeel inieminieknopje. De plaats is ook niet echt waar je hem verwacht.

[ Voor 36% gewijzigd door sarcast op 09-06-2007 20:42 ]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
ARME AOW’er
Was ik al van plan. DoneCrash schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:15:
De plaats van dat knopje is niet echt ideaal nee. Wellicht kan je een aanvraag op devtrack doen voor een iets handigere lokatie
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ARME AOW’er
Daar is ook al een devtrack voor aangemaaktGuardian Angel schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:28:
Dus doe ik dat niet meer. Overigens had ik al op devtrack gekeken hoor. Alleen de veilingmodus moet ik daar nog controleren. Mijn veiling was afgelopen en er kon nog vrolijk gereageerd en geboden worden.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.