Ik werk thuis met een tweetal monitoren. Zojuist wat te snel liggen klikken bij de eigenschappen van m'n beeldscherm. Het tweede beeldscherm (TFT, welke als uitbreidmonitor dient) heeft normaal een resolutie van 1024x768, omdat deze niet hoger aankan. M'n normale CRT heeft een resolutie van 1280x1024, maar staat uitgeschakeld. Nu is het zo dat deze twee zeg maar omgeruild zijn. Mijn TFT kan niets weergeven omdat de resolutie te hoog is en springt dus in de stand-by. De CRT staat uitgeschakeld.
Ter verduidelijking:
CRT: primaire monitor --> uitgeschakeld
TFT: secundaire monitor --> max. res. 1024x768, kan deze niet aan met als gevolg standby
Per ongeluk ingesteld als:
CRT: uit
TFT: primaire monitor (die de resolutie van de CRT dus niet aan kan...)
Ik heb geprobeerd via RDP dit terug te krijgen, maar dit lukt dus niet vanwege RDP zelf (wist ik dus niet). Een reboot mocht ook niets uithalen, evenals een andere monitor proberen. Het hele gebeurden draait op Windows XP Professional. Wie o wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Ter verduidelijking:
CRT: primaire monitor --> uitgeschakeld
TFT: secundaire monitor --> max. res. 1024x768, kan deze niet aan met als gevolg standby
Per ongeluk ingesteld als:
CRT: uit
TFT: primaire monitor (die de resolutie van de CRT dus niet aan kan...)
Ik heb geprobeerd via RDP dit terug te krijgen, maar dit lukt dus niet vanwege RDP zelf (wist ik dus niet). Een reboot mocht ook niets uithalen, evenals een andere monitor proberen. Het hele gebeurden draait op Windows XP Professional. Wie o wie weet hoe ik dit kan oplossen?