Toon posts:

[XP] toetsen combinatie geeft Map statistieken? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag, Edit* Ik vergeet erbij te zetten dat het Windows XP was.

Ik was van de week op mijn computer bezig in windows.
Deze computer stond geselecteerd. Ik drukte maar wat in en ineens!! Kreeg ik een pop-down
(zoals je rechtermuis knop doet zeg maar) met map statistieken erin enzo..
Ik heb het geprobeert om het nog eens te krijgen maar dat is me niet gelukt. Ik kan op het internet ook niet verder zo een toetsen combinatie vinden. Ik was bezig met alleen me toetsenbord en toen zag ik het ineens.

Graag zou ik willen weten hoe ik dit weet naar voren kan krijgen omdat het me neit nog een keer gelukt is. Heeft iemand enig Idee wat ik bedoel? of weet iemand de oplossing voor deze vraag?

Dank je wel,
Jack.

Dit was echt anders als alleen right click.

Ik vergeet erbij te zetten dat het Windows XP was.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 12:28 . Reden: Ik vergeet erbij te zetten dat het Windows XP was. ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bedoel je een tooltip met info over de map zoals aantal bestanden en grootte van de map? Houd je muis eens op die map. Dan krijg je dat te zien. In Maptopties is dit in te stellen namelijk of je het wilt zien of niet. Je moet zowel de optie "Show pop-up description for folder and desktop items" en "Display file size information in folder tips" aan hebben.

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:56:
Bedoel je een tooltip met info over de map zoals aantal bestanden en grootte van de map? Houd je muis eens op die map. Dan krijg je dat te zien. In Maptopties is dit in te stellen namelijk of je het wilt zien of niet. Je moet zowel de optie "Show pop-up description for folder and desktop items" en "Display file size information in folder tips" aan hebben.
Hmm ik heb map opties door gebladerd maar zie deze niet echt er tussen staan. Ik ga in een willekeurige map en Extra -> Map opties. Hier ga ik naar weergave ( heb de rest ook gehad) En hier ga ik dan zoeken. Ik zie hier geen optie terug komen die jij hier vermeld.

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

wat bedoel je precies met map statistieken?
niet gewoon SHIFT-F10 geramd?

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Alt+Enter lijken me meer statistieken dan Shift+F10.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik doel op het houden van je muis over de mapnaam. Zoiets als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://patrickstokman.users.snuffelserver.nl/zooi/plaatjes/folder_properties.jpg
Eerste deeltje is van mijn schijf, tweede is van een map.

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
nee het popupje was kleiner zo als shift 10 aka rechtermuisknop. ik ben nog hard opzoek op het internet. Wel bedankt voor het helpen!
Pagina: 1