Goede middag, Edit* Ik vergeet erbij te zetten dat het Windows XP was.
Ik was van de week op mijn computer bezig in windows.
Deze computer stond geselecteerd. Ik drukte maar wat in en ineens!! Kreeg ik een pop-down
(zoals je rechtermuis knop doet zeg maar) met map statistieken erin enzo..
Ik heb het geprobeert om het nog eens te krijgen maar dat is me niet gelukt. Ik kan op het internet ook niet verder zo een toetsen combinatie vinden. Ik was bezig met alleen me toetsenbord en toen zag ik het ineens.
Graag zou ik willen weten hoe ik dit weet naar voren kan krijgen omdat het me neit nog een keer gelukt is. Heeft iemand enig Idee wat ik bedoel? of weet iemand de oplossing voor deze vraag?
Dank je wel,
Jack.
Dit was echt anders als alleen right click.
Ik vergeet erbij te zetten dat het Windows XP was.
Ik was van de week op mijn computer bezig in windows.
Deze computer stond geselecteerd. Ik drukte maar wat in en ineens!! Kreeg ik een pop-down
(zoals je rechtermuis knop doet zeg maar) met map statistieken erin enzo..
Ik heb het geprobeert om het nog eens te krijgen maar dat is me niet gelukt. Ik kan op het internet ook niet verder zo een toetsen combinatie vinden. Ik was bezig met alleen me toetsenbord en toen zag ik het ineens.
Graag zou ik willen weten hoe ik dit weet naar voren kan krijgen omdat het me neit nog een keer gelukt is. Heeft iemand enig Idee wat ik bedoel? of weet iemand de oplossing voor deze vraag?
Dank je wel,
Jack.
Dit was echt anders als alleen right click.
Ik vergeet erbij te zetten dat het Windows XP was.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 12:28 . Reden: Ik vergeet erbij te zetten dat het Windows XP was. ]