Toon posts:

Het grote UPC HDTV topic deel 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken is High Definition TV van UPC beschikbaar. In dit topic bespreken we gebruikerservaringen van HDTV van UPC. Erg handig voor bezitters en geinteresseerden.

Dit is de site van UPC: http://www.ervaarhdtv.nl/live/

Voor 5 euro 99 per maand boven op je 'analoge abo' krijg je de HD Box van Philips. Installatiekosten zijn 69 euro 95.

Wie post zijn eerste ervaringen hier?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Hmm ik die installatiekosten kun je daar niet omheen? Althans het lijkt mij niet echt nodig om altijd een monteur te hebben die die paar lullige kabeltjes aansluit voor je :?

En momenteel vind ik het aanbod met alleen NGC en Discovery in HD een beetje karig (geenidee wat daar allemaal aan programma's voorbij komt, en zo vaak kijk ik geen NGC of Discovery), wil je er films bij dan mag je nog eens gaan abonneren op het Film1 Premium pack a 12,99.

Voorlopig kijk ik zelf nog maar even de kat uit de boom :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Chiron schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:18:
Hmm ik die installatiekosten kun je daar niet omheen? Althans het lijkt mij niet echt nodig om altijd een monteur te hebben die die paar lullige kabeltjes aansluit voor je :?
Nee, het is te lullig voor woorden maar voor 4 handelingen

1. doos uitpakken
2. stroomkabel erin
3. hdmi kabel erin
4. antenne kabel erin

vragen ze 70 euro. Maar alleen UPC monteurs kunnen dat. Wij zijn er te dom voor.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 14:11 ]