Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik heb zonet de 2 threads gemodereerd waar nog de meeste ongemodereerde posts waren (iets van 44 in totaal). En dat was het einde van mijn puntjes, jammer maar helaas ik ben toch in 2 dagen van 275 naar 0 gegaan, vrij knappe actie
Bericht hierboven
Heb geen puntjes meer.
Aannames zijn fataal.
Sjah dan maar reacties plaatsen in threads die me niet echt boeien, dan maar zo puntjes verdienen
Bericht hierboven
De rest die'k nog heb spaar ik ff, voor als de nood hoog is.
kweetwel bijna zeker dat GameOver weer modpunten heeft (CD-draad oa).
a wel, ik zie wel
a wel, ik zie wel
Ik zit nu weer op 65 puntjes, dus kan weer wat "licht" werk verzetten...
Aannames zijn fataal.
Ik zal zo weer ff kijken.
kan jij ff naar mij kijken. Ik heb dan wel een +2 al, maar als al de reacties op mij naar +3 en +4 gaan....
kan jij ff naar mij kijken. Ik heb dan wel een +2 al, maar als al de reacties op mij naar +3 en +4 gaan....
Hij is't waard.
(had een -1 gekregen)
(had een -1 gekregen)
Ik vond het een mooie +4 van ecteinascidin, dus daar staat hij nu.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Uhrm, ik denk dat we hier héél erg uit moeten kijken met dit soort vragen.
Waarom?
Omdat het de indruk zou kunnen geven dat we hier een karma-verdeel-en-ruilbeurs-clubje zijn, da's al eerder ter sprake geweest.
Ik twijfel niet aan de oprechtheid en juistheid, maar ik vind het nogal tricky om dat op deze wijze hier in dit Forum te bespreken.
Ik ken in ieder geval één iemand die nu denkt "zie je wel!".
Just a thought...
/me : potential member of the MIA (MoLiCe Internal Affairs)
Waarom?
Omdat het de indruk zou kunnen geven dat we hier een karma-verdeel-en-ruilbeurs-clubje zijn, da's al eerder ter sprake geweest.
Ik twijfel niet aan de oprechtheid en juistheid, maar ik vind het nogal tricky om dat op deze wijze hier in dit Forum te bespreken.
Ik ken in ieder geval één iemand die nu denkt "zie je wel!".
Just a thought...
/me : potential member of the MIA (MoLiCe Internal Affairs)
* GaMeOvEr agrees with the the MIA member.
Ik vind echter dat ecteinascidin wel degelijk een +4 posting heeft gedaan, en niet omdat hij ecteinascidin is.
En mijn klacht was niet bedoelt om om puntjes te bedelen maar meer om aan te geven dat ik het gewoon zo vond.
(Kwam waarschijnlijk wel zo over, gezien ecteinascidin's reactie)
Maar goed, punt is duidelijk, aangezien ik het zelf destijds ook al eens had geroepen, onder andere tegen irrelevant.
Ik vind echter dat ecteinascidin wel degelijk een +4 posting heeft gedaan, en niet omdat hij ecteinascidin is.
En mijn klacht was niet bedoelt om om puntjes te bedelen maar meer om aan te geven dat ik het gewoon zo vond.
(Kwam waarschijnlijk wel zo over, gezien ecteinascidin's reactie)
Maar goed, punt is duidelijk, aangezien ik het zelf destijds ook al eens had geroepen, onder andere tegen irrelevant.
edit:
Jaymzen
Jaymzen

Aannames zijn fataal.
Ik liep vrij hard te gillen, dat als iemand hier een moderatieverzoek doet, ik het altijd op _mijn_eigen_arumenten doe. (dus kan het zijn dat je een +1 wil, dat je een 0 of een -1 krijgt)
Als ik deze post op eigen gelegenheid had tegengekomen had 'ie ook de +1 gekregen.
Maar je hebt gelijk, ik geef hier ook bijna nooit een reaktie van mezelf aan.
-----------------------------------
Trouwens, we doen dit "eerlijk", we kunnen ook gaan mailen naar elkaar met dit soort verzoeken. Maar dat doen we (bij mijn weten) niet.
Als ik deze post op eigen gelegenheid had tegengekomen had 'ie ook de +1 gekregen.
Maar je hebt gelijk, ik geef hier ook bijna nooit een reaktie van mezelf aan.
-----------------------------------
Trouwens, we doen dit "eerlijk", we kunnen ook gaan mailen naar elkaar met dit soort verzoeken. Maar dat doen we (bij mijn weten) niet.
Overigens ziet de Q er weer acceptabel uit, maar mijn puntjes zijn weer op.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
De MIA is het helemaal eens met jullie op- en aanmerkingen (ik heb deze week ook een posting van mijzelf aangehaald).
Ik vond het alleen mijn broederlijke plicht jullie te wijzen op de potentiële risico's van de aanpak.
That's all...
(ik met zwaailicht)
(ik undercover)
PS. Ik heb 64 punten maar geen zin om te modden (het is wéér eens zo'n dag...)
Ik vond het alleen mijn broederlijke plicht jullie te wijzen op de potentiële risico's van de aanpak.
That's all...
PS. Ik heb 64 punten maar geen zin om te modden (het is wéér eens zo'n dag...)

[edit: moet je wel de juiste smiley gebruiken |:(]
Verwijderd
Jaymz, kun je nu ook al niet een emoticon in één keer goed typen 
BTW het is MoLiCeMan en niet Men, of ben je met zijn tweeën?
Whoea, zelfs een typo in zijn ondertitel
(wel lekker consistent!).
BTW het is MoLiCeMan en niet Men, of ben je met zijn tweeën?
Whoea, zelfs een typo in zijn ondertitel
Gheh, lijkt vroeger wel weer :
------------------------------
Dag Modpoints Gebruikte punten
Donderdag 8 Februari 65 64
Woensdag 7 Februari 88 151
Dinsdag 6 Februari 0 0
Maandag 5 Februari 153 155
Zondag 4 Februari 4 3
Zaterdag 3 Februari 23 4
Vrijdag 2 Februari 124 89
Totaal 456/-10 466
----------------------------
------------------------------
Donderdag 8 Februari 65 64
Woensdag 7 Februari 88 151
Dinsdag 6 Februari 0 0
Maandag 5 Februari 153 155
Zondag 4 Februari 4 3
Zaterdag 3 Februari 23 4
Vrijdag 2 Februari 124 89
Totaal 456/-10 466
----------------------------
edit:
Hoezo worden tabelletjes niet fatsoenlijk weergegeven ? Zet er nog express spaties tussen....
Hoezo worden tabelletjes niet fatsoenlijk weergegeven ? Zet er nog express spaties tussen....
Aannames zijn fataal.
Dat modpunten overzicht doet het bij mij om één of andere manier alleen als ik rood sta.
Nee, 'men' is geen typefout, als ik 'man' zet wil ik het ook op z'n nederlands uitspreken.
Ik gebruikte
, maar het moest
zijn
[edit: 't is OP z'n nederlands, niet IN]
Nee, 'men' is geen typefout, als ik 'man' zet wil ik het ook op z'n nederlands uitspreken.
Ik gebruikte

[edit: 't is OP z'n nederlands, niet IN]
Ik ben zwaar tegen bedelen om puntjes, maar ik voelde me toen ff een beetje benadeeld. Zoveel poep praatte ik nou ook weer niet, alleen had ik vanaf het begin af aan met linkjes moeten strooien. Ik zal het niet vaak meer doen.
overigens, als ik dus een muts draag wordt het dus
.
overigens, als ik dus een muts draag wordt het dus
Je bedoelt dat als jij klikt op "Je hebt nog xxx moderator punten...."Op donderdag 08 februari 2001 15:08 schreef Jaymz het volgende:
Dat modpunten overzicht doet het bij mij om één of andere manier alleen als ik rood sta.
[...knip...]
Dan krijg jij dat overzichtje van verdiende en uitgegeven modpoints niet ?
edit:
Linkje gemaakt...
Linkje gemaakt...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Tegen beter weten in heb ik 64-23=41 punten weggegeven aan een goed doel, ik heb mezelf toch weer kunnen motiveren om enigzins constructief bezig te zijn.

Volgens mij komt er bij de berichten van Jaymz nog eens een keer te staan:
[Dit bericht is *$#&@@#*&& alweer gewijzigd door Jaymz op 08-02-2001 14:54]
Of ben ik nou heel gemeen?
Mijn lijstje:
Donderdag 8 Februari 5 41
Woensdag 7 Februari 60 71
Dinsdag 6 Februari 84 0
Maandag 5 Februari 28 38
Vrijdag 2 Februari 0 0
Totaal 177 / 27 150
Volgens mij komt er bij de berichten van Jaymz nog eens een keer te staan:
[Dit bericht is *$#&@@#*&& alweer gewijzigd door Jaymz op 08-02-2001 14:54]
Of ben ik nou heel gemeen?
Mijn lijstje:
Donderdag 8 Februari 5 41
Woensdag 7 Februari 60 71
Dinsdag 6 Februari 84 0
Maandag 5 Februari 28 38
Vrijdag 2 Februari 0 0
Totaal 177 / 27 150
Ik heb het wel eens aangegeven, maar ik had het evengoed tegen m'n monitor kunnen zeggen geloof ik.Hier was ooit jouw persoonlijke modpoint overzicht.
Alleen als ik rood sta (via de URL dan)
Cookies Trashen ?
Aannames zijn fataal.
I agree. Niet omdat dat laatste het geval is, maar het ook niet zo moet lijken voor bezoekers. Het moet al helemaal voorkomen worden dat zoiets ongemerkt een gewoonte gaat worden. Dit is verder geen aan iemand persoonlijk gerichtte kritiek, maar in algemene zin bedoeld. Gelukkig wordt er ook onmiddelijk uit diverse hoeken blijk gegeven van een (zelf)kritische houdingUhrm, ik denk dat we hier héél erg uit moeten kijken met dit soort vragen.
Waarom?
Die pet past ons allemaal, maar laat hem niet over je tever over je ogen zakken
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hij's cool, nou nog een Mod-Pistool.
Verwijderd
Eigenlijk moet de 'M' nog op zo'n gele badge komen te staan, verder vind ik hem retegaaf!
Knip...opslaan als...plak...verstuur...voila
Knip...opslaan als...plak...verstuur...voila
Die gele badge kan geregeld worden. Zal ik straks ff doen. Had eerst ook een gouden M, maar toen leek het net een parkeerwachter van McDonalds
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
/me feliciteerd [DieHard MoLiCeMember - GaMeOvEr] met het behalen van #3, meer omhoog mag je niet!
Thx....
Ik heb echter nog niet veel uitloop op nummer 4, daar moet aan gewerkt worden...
Maar dat komt wel goed. (hoop ik)
Ik heb echter nog niet veel uitloop op nummer 4, daar moet aan gewerkt worden...
Maar dat komt wel goed. (hoop ik)
Aannames zijn fataal.
Zal ik dan gaan beginnen over m'n 66, 65, 66, 64 escapades.
jij hebt dat ook al.. dat je eerst een afgezwakte negatieve score krijgt en daarna een positieve die wel weer op vol vermogen 1 ipv 0,8) werkt!Op donderdag 08 februari 2001 13:58 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik zal zo weer ff kijken.
steun dus me echo put effe pls..
NopesOp donderdag 08 februari 2001 15:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als jij klikt op "Je hebt nog xxx moderator punten...."
Dan krijg jij dat overzichtje van verdiende en uitgegeven modpoints niet ?
Poohbeer, ik kan me om die kommarommel eigenlijk echt niet druk maken.
Je ziet dus dat een 4,4 dan het hoogst haalbare is
.
Je ziet dus dat een 4,4 dan het hoogst haalbare is
tenzij dat er mist iets andere vars nog een 'mogelijkheid' bestaat dat zulks een paar keer gebeurd ofzo..Op donderdag 08 februari 2001 18:45 schreef ecteinascidin het volgende:
Je ziet dus dat een 4,4 dan het hoogst haalbare is.
maakt uiteindelijk nog geen halve jota uit maja.. muggezifter i am.. juist is juist en anders is't verkeerd!
tenzij dat er mist iets andere vars nog een 'mogelijkheid' bestaat dat zulks een paar keer gebeurd ofzo..Op donderdag 08 februari 2001 18:45 schreef ecteinascidin het volgende:
Je ziet dus dat een 4,4 dan het hoogst haalbare is.
maakt uiteindelijk nog geen halve jota uit maja.. muggezifter i am.. juist is juist en anders is't verkeerd!
oh btw..
* witchdoc is zo'n 300 puntjes aan't wegmodden.. dat que ding zal leegraken gvd..
voor de threads waar'k nog niet gereageerd heb toch
Jaymz heeft een nieuwe meester gevonden zie ik.Op donderdag 08 februari 2001 18:56 schreef poohbeer het volgende:
[..]
tenzij dat er mist iets andere vars nog een 'mogelijkheid' bestaat dat zulks een paar keer gebeurd ofzo..
Bow to the floor when you see the king coming ofzoOp donderdag 08 februari 2001 19:06 schreef ecteinascidin het volgende:
Jaymz heeft een nieuwe meester gevonden zie ik.
Als je echt niet snapt waar ik het over heb dan raad ik je aan nooit meer op dit forum te komen.
* Delerium vind poohbeer een slechte modereter.
* Delerium vind poohbeer een slechte modereter.
ik snap het best wel hoor, maar ga liever niet in op half verholen flame.. dan lach'k er liever mee..Op donderdag 08 februari 2001 19:22 schreef ecteinascidin het volgende:
Als je echt niet snapt waar ik het over heb dan raad ik je aan nooit meer op dit forum te komen.
* witchdoc vind poohbeer een slechte modereter.
raakt me me kouwe kleren ook niet hoe jij me als moddereter vind..
wel vervelend voor je dat ik altijd best veel modpuntjes om weg te geven.. hetgeen ik dus naar mijn goeddunken (mag) doe(n)
JuistOp donderdag 08 februari 2001 19:17 schreef poohbeer het volgende:
Bow to the floor when you see the king coming ofzo
Verwijderd
...en weer...Ik kijk net in de Queue
*YIKES*
Met nog 6 punten in mijn modmandje hou ik de Q voor wat ie is (hij is best lang, maar waarschijnlijk is de meerderheid gefocussed op de GoTKroegdraad, of iedereen heeft een lang weekend
Anywayz, I did what I could...
Ik heb weer ff rond lopen zeilen, maar de postingen waar nog tientallen moderaties moeten gebeuren laat ik zowiezo links liggen.
Hij is iets korter, maar goed.
* Delerium weet niet of íe dit weekend weekenddiensten gaat draaien. Modpunten zijn morgen toch allemaal verdwenen
[edit], deze schrijffouten werden mede mogelijk gemaakt door: Jaymz....
Hij is iets korter, maar goed.
* Delerium weet niet of íe dit weekend weekenddiensten gaat draaien. Modpunten zijn morgen toch allemaal verdwenen
[edit], deze schrijffouten werden mede mogelijk gemaakt door: Jaymz....

'k heb er nu 3 ofzo, en morgen ben 'k verhinderd.
* Jaymz gaat off-duty.
* Jaymz gaat off-duty.
Nu weer lekker lang. Maar het wordt tijd om te gaan slapen

Met een lijst als deze kan ik van het modden ook wel een dagtaak gaan maken.
[font courier 10]
Zondag 11 Februari 37 30
Zaterdag 10 Februari 22 15
Vrijdag 9 Februari 36 11
Donderdag 8 Februari 18 0
Woensdag 7 Februari 66 23
Dinsdag 6 Februari 3 3
Maandag 5 Februari 20 11
Totaal 201 / 108 93
[/font courier 10]
* metalant probeert een UBB code voor fontwissel uit, maar dat bestaat blijkbaar niet.
[font courier 10]
Zondag 11 Februari 37 30
Zaterdag 10 Februari 22 15
Vrijdag 9 Februari 36 11
Donderdag 8 Februari 18 0
Woensdag 7 Februari 66 23
Dinsdag 6 Februari 3 3
Maandag 5 Februari 20 11
Totaal 201 / 108 93
[/font courier 10]
* metalant probeert een UBB code voor fontwissel uit, maar dat bestaat blijkbaar niet.
* Tha_Snail is op zoek naar modpuntjes, heeft er iemand nog wat voor een zacht prijsje? 
[Edit: complete posting aangepast, iemand was niet zo blij met de inhoud van de vorige]
[Edit: complete posting aangepast, iemand was niet zo blij met de inhoud van de vorige]
Pagina: 1