Toon posts:

Ik heb een echte stoere spel gevonden !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het heet vagabonds quest.Je kan het gewoon spelen op internet en er hoeft dus nix gedownload te worden. Het is zoiets als 'Highlander' je kiest een mannetje uit en daar ga je tegen vechten. Als je wint krijg je experience en gold zodat je betere zwaarden of zo kunt kopen. Je kan het spel vinden op www.netdragons.com en schrijf je daar in voor Vagabond Quest+.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 08 februari 2001 03:38 schreef Turkeyboy! het volgende:
Het heet vagabonds quest.Je kan het gewoon spelen op internet en er hoeft dus nix gedownload te worden. Het is zoiets als 'Highlander' je kiest een mannetje uit en daar ga je tegen vechten. Als je wint krijg je experience en gold zodat je betere zwaarden of zo kunt kopen. Je kan het spel vinden op www.netdragons.com en schrijf je daar in voor Vagabond Quest+.
heb geen zin om tekijken
zal wel weer zo'n stom ja JAVA spel zijn

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

ok, ik ga nu ff kijken, maar ik heb isdn, dus dat wordt een duur grapje :P

Verwijderd

Aardig dat je het zegt, maar van die dingen zijn er dertien in een dozijn.
Speel liever WoT, da's pas echt leuk.

Trouwens, die spelletjes hebben de nare gewoonte om je social-life te verneuken.

Verwijderd

tis wel tof :)

is ook leuk id, ziet er alleen niet uit

ik gaat es kijken offik dat beter kan :)

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
www.lineagethebloodpledge.com is stukken beter :)

hoop Nederlanders nu, zeker omdat het GRATIS is ;)

je moet wel 170mb downloaden :(

I’m not like the OTTERS

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-02 23:17
Is toch niet zo'n probleem als je kabel hebt. :)

• actieman
hehe * actieman heeft dan ook met \"actieprins\" de DutchPowerCows bloodpledge opgericht (incl. logo }:O

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Tja, die netdragon zuigt dus totaal!
En ik zou, zo ik kabel zou hebben, best die bloodpledge willen DL-en, maar ik heb ISDN, en ik betaal grof geld voor m'n telefoon tikken, daar ga ik dus Never Nooit Niet aan beginnen.

Netdragon zat barstesvol met mietjes die niet durfden te vechten tegen mij, en degenen die dat wel deden hadden allemaal vet coole wapens zoasl dragonswords, en bloodaxes. Daar stond ik dan met mijn wooden shield en een longsword :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 februari 2001 15:44 schreef ShaiHulud het volgende:
Tja, die netdragon zuigt dus totaal!
En ik zou, zo ik kabel zou hebben, best die bloodpledge willen DL-en, maar ik heb ISDN, en ik betaal grof geld voor m'n telefoon tikken, daar ga ik dus Never Nooit Niet aan beginnen.

Netdragon zat barstesvol met mietjes die niet durfden te vechten tegen mij, en degenen die dat wel deden hadden allemaal vet coole wapens zoasl dragonswords, en bloodaxes. Daar stond ik dan met mijn wooden shield en een longsword :(
Want to buy a Lineage CD?
If you have a slow connection and can not download the game but still would like to play Lineage you can now order a Lineage CD.
Send a check or money order in the amount of $ 5.00 (USD only) to:

NC Interactive, Inc.
P.O. Box 24175
Los Angeles, CA 90024

Verwijderd

hmmz, je zit nu toch een forum te lezen?
dan laat je zo'n 7k aan downloadpower onbenut
zet een getright open en doe dit een week lang iedere keer dat je dit forum leest, dan heb je die 170Mb zo binnen. want tijdens et forum lezen doe je toch niet veel anders wat echt veel bandbreedte nodig heeft.

je bent meestal (ik dan) gewoon aant surfen en chatten en ICQ'en, maar geen bandbreedte vretende dingen zoals UT of Q3 ofzo, dus ik flikker altijd een getrightje open met een dikke download zodat ik tenminste m'n online time optimaal benut. Als ik dik mot lappen voor m'n connectie, dan zal ik em gebruiken ook.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op vrijdag 09 februari 2001 17:11 schreef Scimitar het volgende:
hmmz, je zit nu toch een forum te lezen?
dan laat je zo'n 7k aan downloadpower onbenut
zet een getright open en doe dit een week lang iedere keer dat je dit forum leest, dan heb je die 170Mb zo binnen. want tijdens et forum lezen doe je toch niet veel anders wat echt veel bandbreedte nodig heeft.

je bent meestal (ik dan) gewoon aant surfen en chatten en ICQ'en, maar geen bandbreedte vretende dingen zoals UT of Q3 ofzo, dus ik flikker altijd een getrightje open met een dikke download zodat ik tenminste m'n online time optimaal benut. Als ik dik mot lappen voor m'n connectie, dan zal ik em gebruiken ook.
mee eens :P

Verwijderd

Okay, you got a point there mister.

Kzal zien of ik het doe... maar is het ook de moeite waard?

Kopen of downen?

• actieman
tja tis wel leuk om te doen, maar volgende maand ofzo is de beta test periode over en moet je gaan betalen...

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1