Toon posts:

Product gekocht via Internet, reageer dan even!

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met mijn scriptie voor mijn master Bedrijfswetenschappen en daarvoor heb ik een vragenlijst ontworpen. Deze vragenlijst heeft betrekking op je ervaring met internetwinkels (geen veiling- of advertentiewebsites) en op producten die je bij een internetwinkel aangeschaft hebt.
Dus wanneer je een product gekocht hebt in een internetwinkel kun je meedoen aan dit onderzoek!

Het invullen zal niet langer dan 10 minuten duren en je helpt mij daardoor met afstuderen!

De vragenlijst vind je in de volgende link: knip ongeautoriseerde link naar enquete.

Alvast erg bedankt!

Groetjes,

Wieteke

[ Voor 6% gewijzigd door Confusion op 06-06-2007 10:36 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik ga ervan uit dat je hier toestemming voor heb? (noem me positief ingesteld, of gewoon naiief).

Zal ik ook maar meteen commentaar gaan leveren:

Koopt u vaker producten via het Internet?
En dan als antwoorden het aantal keer dat je in je hele leven het hebt gedaan. Maak daar van 1x per maand, 1x per jaar, paar keer per jaar, nagenoeg nooit, en vaker ofzo.

2. “Just do it” beschrijft de manier waarop ik producten via het Internet koop.
Geen flauw idee wat "just do it" precies moet voorstellen, dus zal wel niet.

3.1=3.3=3.4=3.5=3.6=3.7=3.8=3.9

Het verschil tussen die vragen is te verwaarlozen, en had makkelijk in veel minder vragen gekund. Zo maak je alleen de enquete langer zodat meer mensen afhaken.

4: ik zou bij computer ook computer onderdelen neerzetten, dit is tweakers.net

Vraag 6=7=8=9=10=12.x

2. Ik geloof dat deze Internetwinkel het beste aanbod heeft op dit moment.
Ik geloof dat het gebruik van deze Internetwinkel mijn voorkeur heeft boven andere Internetwinkels.
Je realiseert je dat verschillende winkels verschillende spullen verkopen?

13=14=15=16

Ik krijg het gevoel dat dit een psychologie studie is hoe je mensen kan irriteren met een enquete. Misschien ligt het aan mij, maar als je met je master bezig bent had je toch wel een iets betere enquete kunnen maken? Vol met vragen die nagenoeg hetzelfde zijn, en 80% van de vragen gaat over de laatste internet winkel die je bezocht hebt, waarom niet andere ook meerekenen? De laatste die ik heb gebruikt ben ik erg positief over, omdat die het niet verkloten in tegenstelling tot de één na laatste die ik bezocht had en die alleen problemen veroorzaakte.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:57
Gezien de reactie hierboven, doe ik niet mee aan enquete. Ik hoop dat je vragenlijst verbeterd. Heb je laten controleren door begeleiders of collega's om feedback te krijgen voordat je het presenteert tegenover publiek?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Indien je toestemming hebt gekregen om dit hier te posten is het handig dit ook in de openingspost te vermelden.

Ik heb de vragenlijst niet afgemaakt. Slechte vragen, te lang en het is onduidelijk waar het onderzoek heen moet gaan.

Voor de rest slaat furby-killer de spijker precies op zijn kop.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 06-06-2007 09:50 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:31

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Lekker niveau voor iemand die afstudeert op de uni :X

I'm not as think as you stoned I am

Dit topic is gesloten.