AMD laptop met Intel wifi kaart mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 08:31
Hallo, Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen, een Dell Latitude D531. Dit is een AMD laptop en Dell levert hier natuurlijk zijn eigen Dell wifi kaartje bij. De laptop wil ik gaan gebruiken voor mijn studie en het is niet zeker dat deze wifi kaarten te gebruiken zijn i.c.m. de beveiliging daar.

Ik zou eigenlijk willen weten of het niet mogelijk is om een Intel wifi kaart te laten installeren, technisch gezien. Het is wel mogelijk om een Intel laptop met een Dell wifi kaart te configureren maar het is niet mogelijk om een AMD laptop met een Intel wifi kaart te configureren.

Voordat ik Dell ga bellen om dit te vragen zou ik graag willen weten of iemand anders dit weet. Dell zal waarschijnlijk erg snel met een nee komen en daarom wil ik eerst wat extra informatie inwinnen. Op google kon ik niets vinden.

Weet iemand hier iets over? Alvast bedankt.

PSN - 500px - Flickr

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Waarom zou het niet mogelijk zijn?

Volgens mij zijn DELL wireless kaartjes gewoon intel dingentjes met een dell plaatje? Volgens mij kan je gwoon met een elk wireless kaartje over inloggen hoor.

I don't hate you, I nothing you

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 08:31
Op zich zie ik het probleem ook niet maar ik ben het nog nergens tegengekomen een AMD laptop met een Intel wifi kaart. Het is natuurlijk een vreemde combinatie.

http://www.ru.nl/uci/dien...less_ru/wat_hebt_u_nodig/
Hier zeggen ze dat als je een Dell 1390 of 1490 kaart hebt dat het niet mogelijk is.
Ik weet niet hoe het bij de VU in Amsterdam zit, daar geven ze een berg specificaties op maar van de Dell kaarten ben ik nog geen specificaties tegengekomen.

PSN - 500px - Flickr