Ik heb een vraagje:
Op marktplaats verkoopt een italiaanse verkoperen Nokia N95's voor zo'n 120 euro per stuk(minimaal 2 kopen). Eerst geloofde ik dit niet, want winkels zelf kopen deze telefoons nog duurder in(neem ik aan).
Maar toen stuurde hij dit:
Als reden dat hij ze zo goedkoop verkoopt, is omdat hij een telefoon winkel wou starten, maar hij in de problemen kwam met de huur. Dit klinkt weer niet zo geloofwaardig.
Ook stuurde hij een foto.
Mijn vraag aan jullie is:
1. Kan dit uberhaupt fout gaan voor mij?
2. Geloven jullie dit? Waarom niet/wel?
3. Weet iemand wat de precieze voorwaarden zijn van DHL? Of is het gewoon simpel: Niet goed geld terug?
Alvast bedankt
Op marktplaats verkoopt een italiaanse verkoperen Nokia N95's voor zo'n 120 euro per stuk(minimaal 2 kopen). Eerst geloofde ik dit niet, want winkels zelf kopen deze telefoons nog duurder in(neem ik aan).
Maar toen stuurde hij dit:
Ik dacht eerst dat hij dit zelf had verzonnen, dus heb het nagevraagd bij DHL. Zijn bevestigden dat dit klopte, en dat ik de deal veilig aan kon gaan. Dit zou dus beteken dat als ik bijvoorbeeld een baksteen zou krijgen ipv een N95, dat ik het terug kon sturen en mijn geld kon terug krijgen.Here is how will all work:
Firstly i will go to DHL-Press and i will send you the package. They
will give me a tracking number. I will give you that tracking number
to verify online on their website www.DHL-Press.com if the package was
sent or not.
If the package was sent you will then have to go to make the payment
through Western Union Money Transfer and after that you will have to
submit the payment details to support@DHL-Press.com so that they can
verify if the payment was made or not, an if it was made they will
send you the package at your home.
You will then have 5 days for inspectation and if you will be satisfed
you will have to confirm to DHL-Press so that they can give me the
payment details for receiving the money. If you will not be satisfed
you will confirm this to DHL-Press and they will take back the package
and you'll get your money back.
Als reden dat hij ze zo goedkoop verkoopt, is omdat hij een telefoon winkel wou starten, maar hij in de problemen kwam met de huur. Dit klinkt weer niet zo geloofwaardig.
Ook stuurde hij een foto.
Mijn vraag aan jullie is:
1. Kan dit uberhaupt fout gaan voor mij?
2. Geloven jullie dit? Waarom niet/wel?
3. Weet iemand wat de precieze voorwaarden zijn van DHL? Of is het gewoon simpel: Niet goed geld terug?
Alvast bedankt