Bij het opstarten van Windows gaat na een tijdje (30 sec ofzo) de focus van openstaande schermen weg. Kan nog wel start e.d. aanklikken maar niet op knoppen of textvakjes of het venster sluiten. Ik ben verplicht om ALT+TAB te drukken + 1x met de linker muisknop te klikken. ergens waar dan ook, en dan is het probleem weg. echter blijft dit telkens terug komen bij het herstarten.
Herinstallatie van windows neemt dit probleem dus niet weg. Al zeker 10x geprobeerd.
Dacht eerst dat het aan mn Logitech toetsenplank zou liggen dus die omgeruild in de winkel en een nieuwe gekregen. Loste het niet op. Nu vervangen door een Microsoft plank en nee, nog steeds het zelfde probleem.
Ik sta nu echt voor een raadsel en er is nergens iets over een soortgelijk probleem te vinden.
Zou het een bios instelling kunnen zijn?
Met vriendelijke groet,
Dirk van Lierop
Herinstallatie van windows neemt dit probleem dus niet weg. Al zeker 10x geprobeerd.
Dacht eerst dat het aan mn Logitech toetsenplank zou liggen dus die omgeruild in de winkel en een nieuwe gekregen. Loste het niet op. Nu vervangen door een Microsoft plank en nee, nog steeds het zelfde probleem.
Ik sta nu echt voor een raadsel en er is nergens iets over een soortgelijk probleem te vinden.
Zou het een bios instelling kunnen zijn?
Met vriendelijke groet,
Dirk van Lierop