1. Mooie plaat. De vogel maakt het af.
2. Hier zou ik de horizon wel recht zetten. Rechts onder is het zwart wat dichtgelopen, waardoor er veel detailering verloren gaat.
3. Op zich een leuke plaat met potentie. Wat spelen met shadow/higlight kan wonderen doen. Heb hem gisteravond even snel door Photoshop gehaald en de plaat werd er IMHO veel beter door.
4. Min of meer dezelfde opmerkingen als bij #2.
5. Heb je dat van mijn foto afgekeken

. Persoonlijk denk ik dat hij wat mooier zou worden als je nog wat van de onderkant en links cropt, zodat de halve voetstap er niet meer op staat.
6. Leuk detail, maar compositie vind ik hem niet zo goed. Ik zou een ander standpunt hebben genomen. Nu is alle 'actie' in het midden van de plaat. Het plantje, maar ook de schaduw. Daardoor verlies je wat kracht in de plaat.
7. De plaatsing van de zeilboot is mooi, maar hij mag wat krapper gekaderd worden. Een lager standpunt, waardoor de boot wat verder boven de horizon uit zou komen was wat mooier geweest, maar waarschijnlijk stond je op de veerboot.
8. Er gebeurt te weinig in de plaat. De paaltjes staan te ver weg om echt een rol te kunnen spelen in de plaat. Als je de paaltjes wat dichterbij had geplaatst dan hadden ze meer invloed kunnen uitoefenen op de compositie.
9. Deze zou ik niet hebben opgenomen in de case. De redenen staan al hierboven vermeld.
Verder zou ik de stofvlekjes nog even weghalen die op meerdere platen terugkomen.